خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: کنگره بزرگ امیران، سرداران و 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی دو سال آینده در سال 1397 در آبان ماه پیش بینی شده است که در ایام اربعین حسینی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۷۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز در اولین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره بزرگ امیران، سرداران و 2 هزار شهید استان اظهار داشت: اولین کنگره شهدای استان در سال 97 برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ساختار این کنگره به این ترتیب است که نماینده ولی فقیه رئیس شورای عالی سیاست گذاری استان است، امام جمعه بیرجند جانشین شورا ، استاندار ریاست ستاد اجرایی و جانشین کنگره، فرمانده سپاه استان دبیر کل کنگره و معاون هماهنگ کننده سپاه استان دبیر اجرایی کنگره است.

وی همکاری و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی استان را در برنامه های یادواره شهدا مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین و مدیران کل که در این جلسه نتوانستند حضور پیدا کنند در برنامه های آینده با حضور خود جبران کنند.

قاسمی افزود: هدف از برگزاری این کنگره این است که اوج معنویت برای انسان ایجاد کند و فضا سازی و کارهای فرهنگی و تربیتی طوری برنامه ریزی شود که تمام دستگاه ها و مراکز دولتی و غیردولتی استان درگیر این جریان عظیم شوند.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مردمی در این برنامه بسیار مدنظر است ادامه داد: برنامه و تجلیل از خانواده های شهدا با اوج تشریفات اجرا می شود و طوری باید برای آن برنامه ریزی کنیم که گویا یکی از سران سه قوه یا رئیس جمهور وارد استان ما شده اند.

وی تاکید کرد: به خاطر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا باید کاری کنیم که اوج معنویت در فضای استان بپیچد .

قاسمی اظهار داشت: کمیته ها و ستاد اجرایی در مدت 15 روز آینده باید تشکیل شوند و همه اعضا جزء ستاد اجرایی و شورای سیاستگذاری هستند.

وی اضافه کرد: کنگره بزرگ امیران، سرداران و 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی دو سال آینده در سال 1397 در آبان ماه پیش بینی شده است که در ایام اربعین حسینی خواهد بود.

فرمانده سپاه استان گفت: یک هزار و 814 شهید در استان داریم و این کنگره شامل همه شهدایی که مزار آنان در استان ما نیست و یا خانواده های آنان در استان های دیگر زندگی و می کنند و 114 شهید گمنام که مهمان استان ما هستند و یا شهدایی که در این دو سال خواهیم داشت؛ می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها