خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در حال حاضر نماز جماعت در تمام واحدهای آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۴۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام در دیدار مدیر این ستاد، با اشاره به این که توجه به نماز از دغدغه های آموزش و پرورش است، افزود: توجه به نمازخانه های مدارس برای ما حائز اهمیت است و هیچ واحد آموزشی را بدون نمازخانه نخواهیم داشت و در تجهیز آن تلاش می کنیم.

یک هزار و 300 کد واحد آموزشی در استان قم وجود دارد که حدود 230 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

وی توجه و سرمایه گذاری در موضوع نماز را بهترین وسیله برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و این اقدام را گامی اساسی در سلامت معنوی جامعه دانست.

وی بر آمادگی این اداره کل در برگزاری هرچه بیشتر و بهتر اجلاس استانی نماز تاکید کرد. 

مدیر ستاد اقامه نماز قم نیز در این دیدار با اشاره به این که اجلاس سراسری و استانی با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود، گفت: سعی و تلاش ما این است که جوانان و دانش آموزان از محتوای این اجلاس ها بهره بگیرند.

محمد خامه یار افزود: از هر طرح و پیشنهادی در این زمینه استقبال می کنیم و انتظار داریم کارشناسان آموزش و پرورش هم در ستاد اقامه نماز همه توان خود را به کار بگیرند. 

وی ادامه داد: به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز، آماده برگزاری همایش های پیش از اجلاس با این موضوع در مجتمع های آموزشی هستیم. 
اجلاس سراسری نماز پس از اربعین حسینی در شهر کرج مرکز استان البرز برگزار می شود و اجلاس استانی نماز نیز روز پنجشنبه 20 آبان ماه به همت ستاد اقامه نماز و با مشارکت شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صدا و سیما در موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) قم ترتیب می یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها