فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی الی ببیت‌المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۳۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس اظهار داشت: رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس با هدف مردمی کردن دفاع، پایان ناپذیری بنیه رزم، سازماندهی بسیجیان،آموزش بسیجیان، افزایش کارآمدی گردان‌ها و افزایش روحیه حماسی و دفاعی در جوانان هم‌زمان با سراسر استان کردستان در شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمادگی قبل از رزمایش در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد افزود: برگزاری میدان تیر، تست آمادگی جسمانی بسیجیان و نیز برگزاری پیاده روی‌های شبانه از برنامه‌هایی بوده است که در جهت آماده سازی بسیجیان در سطح شهرستان برگزار شده‌اند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران شناسایی و جذب بسیجیان است که این برنامه بر اساس پیشرفت‌های مورد نظر در 6 ماهه نخست سال جاری تحقق یافته است.

شعبانی ادامه داد: فراخوانی و حفظ انسجام بسیجیان نیز در قالب برگزاری رزمایش و نیز برگزاری کلاس‌های حفظ انسجام انجام گرفته است.

وی به ارتقا سطح آمادگی دفاعی بسیج اشاره نمود و افزود: در برنامه‌های آمادگی دفاعی بسیج که در حوزه‌های مساجد و محلات نیز مورد توجه بوده است کلاس‌های بکارگیری سلاح، پدافند غیرعامل و دیگر کلاس‌های آمادگی دفاعی برگزار شده است.

شعبانی به برنامه رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: در این رزمایش در روز نخست کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود که همراه با پیاده‌روی شبانه گردان‌های بیت‌المقدس است.

وی ادامه داد: در روز پایانی رزمایش نیز صبح‌گاه مشترک نظامی و تک به ارتفاع در دستور کار بسیجیان است.
ارسال نظرات