فرماندار قروه گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست و نهادی یکپارچه و ظرفیتی مردمی است.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۳۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پرویز کولانی در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس که در فرمانداری قروه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک ظرفیت مردمی مهم در کشور ایران اسلامی است که با قاطعیت می‌توان گفت به عنوان یک نهاد فرابخشی و فراسازمانی عمل می‌کند که در تمامی صحنه‌های حساس نقش غیرقابل‌انکار خود را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به حزب و جناح خاصی نیست، افزود: بسیج متعلق به تمامی مردم بوده و به خوبی جامعه از برکات این شجره طیبه بهره‌مند شده است.

فرماندار قروه به نقش بسیج در پیشرفت‌های علمی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای نهادینه‌شدن درخت تنومند بسیج توسط رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) و در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و پس از آن، بسیج در تمامی عرصه‌های علمی فرهنگی و هنری و اجتماعی نقش‌آفرینی نموده و پیشرفت‌های بسیاری را رقم زده است.

وی از بسیج به عنوان یک الگوی مناسب انقلابی نام برد و افزود: این نیروی انقلابی در برای دفاع از کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مسیری صحیح حرکت می‌کند که ادامه این راه نیازمند تقویت این نهاد است.

کولانی افزود: تقویت بسیج در واقع تقویت کشور و نظام مقتدر جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در دستور کار تمامی نهادها و ارگان‌ها باشد.

فرماندار قروه بر لزوم مشارکت جدی تمامی نهادهای شهرستان در برگزاری مناسب رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس تأکید کرد و افزود: رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس دارای فضایی معنوی و فضایی خاص است که حضور در این رزمایش نیز می‌تواند در تقویت روحیه ایثار و شهادت موثر باشد.

ارسال نظرات