خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

بیانات امام خامنه‌ای در خصوص راهیان نور

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های متعددی اهمیت و تاثیر اردو های راهیان نور را مورد توجه قرار داده اند.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۰۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امام خامنه ای، ولی امر مسلمین در بیانات و سخنرانی های متعددی بر اهمیت و تاثیر اردوهای راهیان نور در تربیت جوانان نسل های پس از جنگ اشاره کرده اند که در ادامه بخشی از ان را مرور خواهین کرد.

"تنها راه سعادت دنیا و آخرت ملت ایران، ادامه همان راه با حفظ شجاعت، بصیرت، تدبیر، عزم راسخ و اراده مستحکم مبتنی بر باور و ایمان اسلامی است."

"این سنت بسیار ستودنی و حرکت با برکت که از چند سال پیش در قالب کاروانهای راهیان نور آغاز شده، باید همچنان ادامه یابد."

"آمدن شما و احترام به این نقطه، بسیار بجا و بسیار کار صحیحی است. بنده هم خواستم به ارواح طیّبه‌ی شهیدان و به نَفَسهای معطّر جوانان مؤمن، تبرّک بجویم و به این عزیزان احترام کنم؛ لذا آمدم در جمع شما شرکت کردم".

"این سرزمین نور، محل تلاقی زمین و آسمان و معراج شهیدانی است که از اوج انسانیت تا ملکوت اعلای الهی پرکشیدند".

"نکته‌ی اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای «زیارت با معرفت» است".

"من از این حرکت راهیان نور -که چند سال است بحمدالله روزبه‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده- بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی میدانم".

"آنچه مهم است این است که ملت ایران این مقطع تاریخىِ حساس دفاع مقدس را هرگز فراموش نکند و سالهای پرمحنت، ولی پرافتخار دوران جنگ تحمیلی را هرگز از یاد نبرید. این آمدنها، این اظهار ارادتها، این یادبود گرفتنها، کمک میکند به اینکه این یادها در ذهنها زنده بماند".

"مردم کشور، این سنت بسیار ستودنی را از چند سال پیش در پیش گرفتند که بیایند این مناطق را سالیانه -بخصوص در ایام اول سال- زیارت کنند. اینجا زیارتگاه است".

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار