خبرهای داغ:
دادگاه «روریک جاتینگ» بانکدار انگلیسی که دو زن اندونزیایی را به طرز وحشیانه‌ای در هنگ کنگ به قتل رسانده بود در این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۹۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، نشریه 'ساوت چاینا' چاپ هنگ کنگ امروز سه شنبه نوشت: بانکدار انگلیسی فیلم ویدیویی را از خود ضبط کرده است که اعتراف می کند یکی از مقتولان را مدت ها شکنجه کرده و سپس کشته است.

 

دادگاه هنگ کنگ در مرحله اولیه اسنادی را ارایه کرده است که تایید می کند این شهروند انگلیسی یک زن اندونزیایی را به مدت سه روز با انواع وسایل ؛ به طرز فجیع و وحشتناکی شکنجه کرده و در نهایت گردن او را بریده است.

 

همزمان اسناد دادگاه نشان می دهد که او شش روز بعد از اینکه دست به چنین اقدامی زده یک زن دیگر را نیز به قتل رسانده است.

 

قاتل انگلیسی همچنین از خود فیلمی تهیه کرده است که براساس گزارش نشریه 'ساوت چاینا' از هنگ کنگ ، در آن به هر دو قتل اعتراف کرده و افزوده که دومین مقتول هم اندونزیایی بوده است.

 

بازرسان دادگاه که همچنان در این منطقه در جریان است اسنادی را ارایه کرده اند که نشان می دهد این فرد ؛ این قتل ها را در سال 2014 میلادی در منطقه 'وانچای' هنگ کنگ انجام داده است.

 

این بانکدار انگلیسی متهم به قتل به رغم تمامی شواهد موجود و اینکه او یکی از زنان را به سختی شکنجه کرده و سپس گردنش را بریده ؛ در دادگاه گفته که گناهکار نیست.

 

او افزوده که پس از این قتل ها ؛ برنامه های مختلفی داشته و می خواسته یا خودش را از پای دراورد و یا به انگیس فرار کند.

 

دادگاه با انتشار بیانیه ای آورده که این فرد کاملا روانی است و خودش در دادگاه اعتراف کرده که در جریان قتل دوم مواد مخدر مصرف کرده است.

 

دادگاه اعلام کرده است که مسوولان و قضات بر روی این پرونده با دقت مطالعه خواهند کرد و احتمالا دادگاه وی به مدت 20 روز ادامه خواهد یافت.

 

'روریک جاتینگ' ۳۱ ساله فارغ التحصیلِ دانشگاه کمبریج لندن دو سال پیش دو زن ۲۳ و ۲۶ ساله را در آپارتمانی لوکس در هنگ کنگ به قتل رساند و از صحنه جنایت خود نیز فیلم برداری کرد.

 

زن ۲۳ ساله، مادر یک فرزند پسر با ویزای توریستی در هنگ کنگ به سر می برد. جسد مثله شده او در دورن چمدانی در آپارتمان جاتینگ پیدا شد.

 

متهم پیش از آن که گلوی این زن را ببرد او را سه روز تمام با کمربند، انبردست و… به طرز فجیعی شکنجه کرده بود.

 

زن دیگر، ۲۶ ساله، پیشخدمتی بود که به هنگام کار در یک کافه با متهم آشنا شده بود. جسد وی نیز در حالی که زخم هایی بر گردن و جاهای دیگر بدنش داشت در کف آپارتمان پیدا شد.

 

در این ویدئو متهم از علاقه خود به فیلم های خشونت بار می گوید و این که آیا می بایست به پلیس زنگ بزند یا این که اجساد را مخفی کرده و به بریتانیا پرواز کند. او پس از قتل دوم تصمیم گرفت تا با پلیس تماس بگیرد.

 

در صحنه جنایت در آپارتمان 'روریک جاتینگ' کوکائین پیدا شد. تحقیقات حاکی است قتل ها بی شک نمی توانسته است بدون مصرف این ماده مخدر روی داده باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها