مدیر برنامه و بودجه و نظارت سازمان دارالقرآن در گفتگو با «بسیج»:
تک فلاح گفت: همیشه از قبل انقلاب دشمنان اسلام با بهانه یا بی بهانه به دنبال تضعیف مسلملنان بودند و به چند جهت می خواهند اسلام را کوچک جلوه دهند.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۹۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

داوود تک فلاح، مدیر برنامه و بودجه و نظارت سازمان دارالقرآن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برخی از حواشی به وجود آمده در جامعه قرآنی و حاشیه سازی و سخنان دشمنان گفت: همیشه از قبل انقلاب دشمنان اسلام با بهانه یا بی بهانه به دنبال تضعیف مسلملنان بودند و به چند جهت می خواهند اسلام را کوچک جلوه دهند.

وی افزود: در قرآن کریم اشاره شده که دشمنان می خواهند نور خدا را خاموش کنند و خداوند این اراده را داشته که موفق نشود و بعد از 1400 سال اسلام هنوز پابرجاست وعلی رغم این همه تبلیغاتی که انجام می دهند بر پیروان اسلام افزوده می شود.

تک فلاح عنوان کرد: گاهی این دشمنی ها با پاره کردن قرآن ، گاهی با بی احترامی به پیامبر(ص) و ائمه انجام می شوند گاهی هم علیه برخی از چهره های مداح، روحانی و یا قاری قرآن سم پاشی خبری می کنند و طی چند ساله این اقدامات و سناریور ها را دنبال می کردند.لذا ما باید هوشیار باشیم که مروج فحشا در جامعه نباشیم

وی خاطرنشان کرد: یک منکری که در جامعه نفس به نفس اشاعه پیدا کند غیر از آنکه آبروی یک مومن را می ریزد موجب ترویج فحشا می شود که باید مراقب باشیم.


ارسال نظرات