رزمایش الی بیت المقدس بهشهر با حضور بالغ بر هزار و 400 بسیجی

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از آمادگی یک هزار و ۴۰۰ بسیجی برای برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس خبر داد و گفت: این رزمایش در ماه جاری به مدت چهار روز در بهشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۸۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عابدین داغمه چی فیروزجایی در نشست با بسج رسانه شهرستان بهشهر افزود: در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس بهشهر که در روزهای ۶و ۷و همچنین ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار می شود، تلاش داریم تا با نمایش اقتدار مردمی و بسیجی، تمرین فراخوانی یگانی را انجام داده و در حفظ انسجام و وحدت تلاش شود.
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک، کلاس های حلقه های صالحین، برگزاری کلاس های آموزشی ، عقیدتی و تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن با رویکرد تاکتیک کمین و همچنین تمرین عملیات امداد و نجات، از جمله بخش های رزمایش الی بیت المقدس است.
داغمه چی هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد آمادگی برای گردان های بیت المقدس و کوثر و نمایش اقتدار بسیجیان اعلام کرد و افزود: در این رزمایش سعی بر این است که توانمندی بسیجیان را برای مقابله با اغتشاشات و آشوب های خیابانی محک زده و رزمایش کوی و برزن، رزم در جنگل و امدادو نجات برگزار می شود.
وی با بیان اینکه بسیج و سپاه همچنان که در طول ۸ سال دفاع مقدس در پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستادگی کرد اکنون هم در جهت منویات رهبری گام برداشته و با تمام قدرت در پاسداشت ارزش ها تلاش دارد.
شهرستان ۱۶۰ هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار