بوشهرـ ریس درمانگاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: به جهت افزایش ارائه خدمات و توسعه درمانگاه، تا پایان سال جاری، طبقه دوم درمانگاه امام صادق(ع) راه اندازی می شود و رادیولوژی، سونوگرافی و مرکز دندان پزشکی شروع به کار خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۸۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حسین اعتصامیان، رئیس درمانگاه امام صادق(ع) بوشهر در گفت گو با خبرنگار بسیج  اظهار کرد: درمانگاه امام صادق(ع) بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح در سال 93 افتتاح شد.

وی افزود: در درمانگاه امام صادق (ع) خدماتی چون ویزیت عمومی، اورژانس ، دندان پزشکی، مشاوره، ارائه می شود و پزشک تغذیه و متخصصین داخلی، اطفال، فوق تخصص گوارش اطفال و متخصص زنان و زایمان به صورت رو شیفت (صبح و عصر) مشغول به کار هستند و به زودی متخصص قلب و ارتوپد در این درمانگاه شروع به فعالیت می کنند.

اعتصامیان اظهار کرد: طی دوسال گذشته درمانگاه امام صادق(ع) به سمت بهبود عملکرد در حوزه درمان و همچنین ارائه خدمات حرکت کرده است و امیدواریم این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

رئیس درمانگاه امام صادق(ع) با اشاره به هدف درمانگاه امام صادق (ع) گفت: ارائه خدمات رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده نیروهای مسلح و عموم را مهمترین هدف درمانگاه امام صادق (ع) دانست.

اعتصامیان گفت: در مناسبت ها به خصوص به مناسبت تولد و شهادت امام صادق(ع) خدماتی ویژه ارائه می شود که در همین راستا در هفته دفاع مقدس به هزار و 325 نفر ارئه خدمات رایگان در بخش اورژانس، ویزیت عمومی، متخصصین داخلی ، زنان و زایمان، مشاوره مامایی، تغذیه و خدمات دندان پزشکی صورت گرفته است.

وی افزود: به جهت افزایش ارائه خدمات و توسعه درمانگاه، تا پایان سال جاری، طبقه دوم درمانگاه امام صادق(ع) راه اندازی می شود و رادیولوژی، سونوگرافی و مرکز دندان پزشکی شروع به کار خواهند کرد.

 

به گزارش بسیج، درمانگاه امام صادق(ع)، در بوشهر ابتدای خیابان سامان واقع شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات