خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف دشمن نفوذ بین مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور با بهانه‌های مختلف است.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۷۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه ‌شنبه (4 آبان ماه 95) در سوال خود از محمود علوی وزیر اطلاعات در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به مساله نفوذ دشمن داشتند به طوری که کلید واژه نفوذ پرتکرارترین کلید واژه ایشان بوده است.

 

وی افزود: رهبری فرمودند هدف دشمن این است افرادی که می‌توانند در جامعه اثرگذار باشند به سمت مورد نظر خودشان بکشانند برای تغییر باورها و آرمان‌ها و نگاه‌ها و سبک زندگی فرمودند دشمن عده و عُده وارد کشور کرده است. یک جریان منحط غرب‌گرا می‌خواهد امور کشور را بدست بگیرد که باید مقابل آن ایستاد،‌این نفوذ جریانی و شبکه‌ای است نه موردی.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ ملت ایران بدانند همان قدرت بازدارنده نظامی، شهرهای زیرزمینی موشکی و راهبردهای مایوس کردن دشمن از تهدید نظامی که کاملا ملاحظه می‌کنند با همان سبک و کیفیت در حوزه قدرت امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال است و نمی‌گذارد کشور شهدا، امام شهدا و امام عصر ضربه‌ای دریافت کند.

 

کریمی قدوسی ادامه داد:‌ هیات رئیسه به سرعت یک جلسه غیرعلنی برگزار کند تا آن گزارش مبسوط ولی محدودی که در حوزه تهدید در کمیسیون مطرح کردند همه نمایندگان بشنوند و از این خطر خائف و نگران باشند تا بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

 

وی اضافه کرد:‌ همانطور که توضیح دادیم برنامه نفوذ برنامه جدی آمریکایی‌ها است گرچه نفوذ از قبل هم بوده است اما حوزه آن در این عصر و زمان بسیار گسترده شده است. هدف دشمن همانگونه که نوشته‌ایم نفوذ بین مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کشور با بهانه‌های مختلف است نه فقط دو مصداقی که گفتیم. بهانه‌های زیادی از جمله مسائل فرهنگی‌، هنری،‌ اقتصادی و اجتماعی و فرصتی که در کشور ما بوجود می‌آید، به نحوی نفوذ می‌تواند آنجا خود را تعریف کند؛ آنگاه دشمن به میدان می‌اید عده و عُده وارد می‌کند و طی عملیات براندازی از طریق نفوذ برمی‌آید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها