اظهارات حافظ بین المللی قرآن به حواشی اخیر جامعه قرآنی در گفتو با «بسیج»:

نباید سوء ظن داشت/فصل الخطاب قانون است

بحرالعلوم گفت: در خصوص حاشیه های اخیر که پیرامون یکی از قاریان قرآن مطرح شد سخنان سخنگوی قویه قضاییه کاملا مشخص بوده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۶۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

محمدمهدی بحر العلوم، حافظ و داور بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برخی از حواشی به وجود آمده در جامعه قرآنی و حاشیه سازی و سخنان دشمنان گفت: در خصوص حاشیه های اخیر که پیرامون یکی از قاریان قرآن مطرح شد سخنان سخنگوی قویه قضاییه کاملا مشخص بوده است.

وی افزود: اهداف دشمن کاملا روشن است آنها خودشان در برخی از بحث هایی که دیگران را متهم می کنند آلوده هستند و هدف آنها اصلاح نیست آنها به دنبال تفرقه و کاهش سطح باورهای مردم هستند.

بحرالعلوم عنوان کرد:ما باید هوشیار باشیم و در اصل مبانی مردم ما تززلی ایجاد نمی شود اما ممکن است ابهاماتی داشته باشند و مثل همیشه ترفند های دشمنان راهی به جایی نخواهد برد و در آیات قرآن کریم هم به آن اذعان شده که دشمنان می خواهند نور خدا را خاموش کنند اما خداوند نمی گذارد و قطعا دشمن به اهداف خود دست نخواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید هوشیار باشیم و سوء ظن داشتن به افراد صحیح نیست به خصوص در مسائل این چنینی نمی شود بدون علم صحبت کرد و جایگاه قانونی که قوه قضاییه است باید در مورد آن صحبت کند که مطالبی گفتند که درحال تکمیل است.


ارسال نظرات