معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:
سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی: عکاسان و خبرنگاران سراسر مازندران با حضور در رزمایش ضمن تهیه عکس و گزارش می توانند در مسابقه برتر عکس و گزارش خبری مربوط به رزمایش شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۶۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت: همزمان با اجرای رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در سراسر رده های مقاومت بسیج استان عکاسان و خبرنگاران شهرهای مازندران می توانند ضمن تهیه گزارش، خبر و عکس از رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر سطح رده های مربوطه، در مسابقه برترین ها با موضوع رزمایش شرکت نمایند.

سرهنگ حسینعلی رضایی اظهار داشت: رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر رده های سپاه کربلا در همه شهرستانهای استان طی دو مرحله در تاریخ های 6و 7 آبان و 13 و 14 آبان ماه با عملیات رزم 4 قرارگاه تاکتیکی حضرت نوح(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام رضا(ع) و امام سجاد(ع) با فرماندهی قرارگاه اصلی امام هادی(ع) برگزار می شود.

معاون سپاه کربلا با اشاره به اهمیت این دوره از رزمایش بیت المقدس افزود: در زمان اجرای این رزمایش، خبرنگاران می توانند به تهیه گزارش و عکس پرداخته و پس از انتشار در رسانه ها، نمونه انتشار یافته آن را به منظور شرکت در مسابقه برترین عکس و گزارش از طریق مراجعه حضوری و یا فرستادن لینک خبری به روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ارسال نمایند.

رضایی یادآور شد: بهترین عکس و گزارش مربوط به رزمایش بیت المقدس سراسر استان مازندران انتخاب و جوایز ارزنده ای به خبرنگار و عکاس مربوطه اهدا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها