مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد
مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: در قالب تفاهم‌نامه‌ای که میان کمیته امداد و شرکت فاخر کرد سنه منعقد شده است، برای یک‌هزار مددجوی زیر پوشش این نهاد شغل ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۵۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، قنبر موسی‌نژاد در جلسه عقد تفاهم‌نامه کمیته امداد و شرکت فاخر کرد سنندج که با هدف کاریابی و اشتغال مددجویان کردستانی صورت گرفت، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی و دستیابی به اشتغال مناسب برای مددجویان کردستانی و هم‌چنین استقلال اقتصادی افراد و خانوادههای نیازمند، منعقد میشود.

موسی‌نژاد گفت: با این تفاهم‌نامه که میان کمیته امداد و شرکت فاخر کرد سنه منعقد می‌شود، برای یک‌هزارنفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کردستان شغل ایجاد خواهد شد.

به گفته وی، نیازمندان مددجوی زیر پوشش امداد که فاقد شغل هستند از سوی این نهاد به آن شرکت معرفی و در مشاغل مختلف بکارگیری می‌شوند.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد در قبال به کارگیری هر یک از مددجویان زیر پوشش این نهاد، در قالب بسته‌های تشویقی به مدت دو سال متوالی حق بیمه این افراد را پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال اول اجرای این مهم به میزان 100 درصد حق بیمه کارفرما و در سال دوم 50 درصد از حق بیمه سهم کارفرما را کمیته امداد پرداخت می‌کند.

موسی‌نژاد در ادامه با اشاره به جمعیت 100 هزار نفری زیر پوششان این نهاد حمایتی، بیان کرد: یکی از سیاست‌ها و فعالیت‌های این نهاد کاریابی و هدایت افراد و فراهم کردن زمینه اشتغال برای مددجویان با هدف ایجاد منبع درآمد و خودکفایی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه بخشی از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه مددجویان کاهش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه سال گذشته با تلاش این نهاد 3 هزار و 800 شغل برای مددجویان کردستانی ایجاد شد، افزود: امسال نیز ایجاد 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

موسی‌نژاد اظهار کرد: امیدواریم در قالب این تفاهم‌نامه نیز قدم‌های مثبتی برای محرومان استان برداشته شود و سایر متمکنین، خیران و کارفرمایان هم با الگوبرداری از این شرکت تشویق شوند و در رفع مشکلات نیازمندان با این نهاد همکاری و مشارکت کنند.


ارسال نظرات