خبرهای داغ:
حنانه خلفی، دختر نابغه ایرانی، حافظ کل قرآن کریم است که شخصیتش همچون آیات قرآن شیرین و به دل می نشیند و تلاوت کل قرآن کریم با صدای این دختر ضبط و توزیع شده است
کد خبر: ۸۷۶۷۱۴۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش سرویس بسیج نیوز و به نقل از «بسیج جامعه زنان» حنانه خلفی نابغه قرآنی کشور ایران است که در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، رتبه اول حفظ را کسب کرده است.

این کودک شیرین زبان و نابغه که مهمان سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار است به خبرنگار شبستان گفت: تا کنون توانسته ام معنای 15 جزء از قرآن کریم را یاد بگیرم.

وی با بیان اینکه در مدت دو سال موفق به حفظ قرآن شده ام، اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات قرآنی، تا کنون به کشورهای لبنان، ترکیه، عراق، سوریه و روسیه سفر کرده ام.

این حافظ کل قرآن کریم با بیان اینکه در سال 93 و 94، یک هزار و 200 برنامه برگزار کرده است، افزود: برای حفظ قرآن هر صفحه از مصحف شریف را سه بار با نوای استاد منشاوی و سه بار با دیگر نواها گوش می کردم تا بتوانم آیات را حفظ کرده و مجدد از اول صفحه شروع به تلاوت می کردم.

خلفی با بیان اینکه حفظ قرآن کریم را با پدر و مرور آن را با مادر انجام می دادم، گفت: حفظ هر صفحه حدودا یک ساعت به طول می انجامید.

وی با بیان اینکه همه آرزویم قرائت قرآن نزد مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: زمانی که این موضوع تحقق یافت، مادرم به حضرت آقا گفت: وقتی در جلسات قرآنی حضور پیدا می کنیم همه مشتاقند صوت صدای حنانه را داشته باشند، که آقا فرمودند، مشکلی نیست و با کسب اجازه از ایشان سی دی قرائت هایم در نمایشگاه قرآن رونمایی شد.

این نابغه ایرانی تصریح کرد: برای مسابقات بزرگ قرآنی تا 10روز آینده به امارات سفر خواهم کرد و امیدوارم مقام نخست را برای کشور ایران کسب کنم.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات