امام جمعه قروه

خدامحوری اولویت نخبگان ایرانی است

امام جمعه قروه گفت: پیشرفت سرشار از معنویت و ایمان با برافراشتن پرچم تمدن اسلامی نوین بر مبنای خدامحوری و در راستای دین‌مداری بر عهده نخبگان جامعه قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۴۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام حسن باباییان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قروه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بیش از یک‌هزار نخبه علمی و فرهنگی کشور، اظهار داشت: هر کس سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه رفتار و کردار خود قرار دهد بدون شک مسائل نابی را دریافت خواهد نمود که سعادت دنیا و آخرت او را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دنبال اتحاد مردم و چنگ‌زدن مردم به ریسمان الهی هستند، افزود: این جایگاه و این شخصیت به دنبال قراردادن دست مردم در دست خداست.

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه خاطرنشان کرد: بعد از ارتحال امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری با هدایت‌های پیامبرگونه خود به دنبال نزدیکی بیشتر مردم با خداوند متعال بوده‌اند.

به گفته باباییان، در شرایطی که منافقان و فتنه‌گران به شخصیت مقام معظم رهبری جسارت نمودند و مردم برای دفاع از ایشان به خشم آمدند و اعتراض کردند این مقام معظم رهبری بودند که مردم را آرام نمودند.

امام جمعه قروه با اشاره به برتری مکتب اهل بیت(ع) و دین مبین اسلام، افزود: سران فاسد آمریکا که بوی گند آنان جهان را آلوده کرده است این روزها در مناظرات خود جنایات یکدیگر را افشا می‌کنند و با خباثت تمام از یکدیگر نام می‌برند.

وی ادامه داد: مردم ما و بخصوص جوانان ما باید این خباثت‌ها و این پلیدی‌ها را ببینند و باید با خوی وحشی‌گری آمریکایی‌ها آشنا شوند.

باباییان در ادامه با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت رهبری‌های امام راحل و خون پاک شهیدان امروز ایران اسلامی در جایگاهی ایستاده است که دیگران برای آن له‌له می‌زنند، گفت: امروز استکبار جهانی با به خاک و خون کشیدن مردم کشورهایی چون یمن، عراق، سوریه، افغانستان و ترکیه به دنبال دست‌یافتن به چنین جایگاهی است در حالی که مردم ما به واسطه دین‌محوری و به واسطه خون هزاران شهید گلگون‌کفن به چنین مرتبه‌ای رسیده‌اند.

خطیب نماز جمعه شهر قروه با بیان اینکه باید با ارائه حرف نو به دنبال پیشرفت و توسعه باشیم به سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود و افزود: ما کشوری دارای عزت هستیم و باید این عزت و این حس برخورداری از عزت ارتقا یابد.

وی ادامه داد: این عزت و اقتدار ماست که سبب می‌شود در مناظرات آمریکایی‌ها بیش از 50 بار نام ایران بر زبان نامزدهای انتخاباتی با ترس قرار گیرد.

باباییان به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره نمود و بیان داشت: امروز ما در ارتقا علمی رشد 13 برابر داریم و این به واسطه تخصص و تعهد جوانان و نخبگان ما است.

وی استکبار جهانی را دارای تخصص بدون تعهد معرفی کرد و گفت: تخصص بدون تعهد تباهی گناه و فساد به بار خواهد آورد که امروز در آمریکا و در سران این کشور دیده می‌شود.

امام جمعه قروه در پایان، پیشرفت سرشار از معنویت و ایمان را لازمه حکومت اسلامی دانست و افزود: پیشرفت سرشار از معنویت و ایمان با برافراشتن پرچم تمدن اسلامی نوین بر مبنای خدامحوری و در راستای دین‌مداری بر عهده نخبگان جامعه قرار دارد.


ارسال نظرات