بسیج گفت: فضای مجازی فرصت بیشتری را برای رسانه های معاند فراهم کرده تا از مسیر های بیشتری به این موضوع دامن بزنند؛ رفتارهایی از جمله متهم کردن مومنان به کارهای خلاف چیزی است که دقیقا در قاموس خود آنهاست.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۲۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

احمدرضا بسیج مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به حملات ضد انقلاب رسانه های معاند به یکی از قاریان قرآن کریم اظهار داشت: در طول تاریخ از ظهور دین اسلام کسانی بوده اند که مقابل اسلام جبهه گیری می کردند و برای رسیدن به اهداف شوم خود مانند کمرنگ کردن و یا تحریف دین اقدامات گوناگونی انجام داده اند.

وی افزود: در حال حاضر هم این تلاش ها ادامه دارد، به علاوه اینکه امروز فضای مجازی، اینترنت و ماهواره فرصت بیشتری را برای رسانه های معاند فراهم کرده تا از مسیر های بیشتری به این موضوع دامن بزنند؛ رفتارهایی از جمله متهم کردن مومنان به کارهای خلاف چیزی است که دقیقا در قاموس خود آنهاست.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: الان کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا اگر سراغ همجنس گرایان نروند رای نمی آورند زیرا جمعیت انبوهی از مردمشان به این کار گرایش یافته اند اما آنها در همین راه سعی می کنند این مسئله را به دامن مذاهب و مکاتب دیگر بیندازند و بگویند دیگران چنین هستند.

بسیج در خاتمه گفت: تلاش های رسانه های بیگانه هرچند ممکن است برخی افراد کم اطلاع را فریب دهد اما در اصل برای دین ضرری ایجاد نمی کند.

ارسال نظرات