یک هادی سیاسی بسیجی در گفت و گو با «بسیج»:
حمید اردستانی گفت: باغ آرزوها قطعا برای آقای روحانی دست نیافتنی است، ازاین رو خود آقای روحانی باید پاسخگو باشد که این باغ برجام؛ این باغ آرزوهای آقای روحانی چرا گلابی ندارد!
کد خبر: ۸۷۶۷۱۰۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
حمید اردستانی کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوقی و هادی سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور پیرامون تشبیه برجام به باغی که غصب شده بود و برای ثمر دادن این نهال تازه غرس شده باید صبر کرد بیان داشت: آقای روحانی در زمان انتخابات 92 وعده داده بود که علاوه بر چرخ فناوری هسته‎ای، چرخ اقتصاد نیز باید بچرخد.

اردستانی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره منتقدین برجام گفت: باید توجه داشت که خود آقای ظریف معتقد است که امریکا بدعهدی می‎کند، حتی آقایان صالحی، عراقچی و کارشناسان اقتصادی که دیروز از دولت و شخص آقای روحانی حمایت می‎کردند مانند آقایان مومنی و کرباسچی، امروز منتقدین مسائل اقتصادی این دولت هستند.

وی ادامه داد: از برجام اقتصاد بیرون نخواهد آمد و آنچه که طرف مقابل برای ما بجا گذاشت ثمری جز بدعهدی نبود، طرف مقابل نیز قرار نیست در مذاکرات، امتیازی به ما بدهد ازاین رو  در مذاکره از طرف مقابل که دشمن ماست آن هم دشمنی که قائل به این است که باید پیچ و مهره‎های هسته‎ای را هم باید باز کنیم نباید توقع همکاری و همراهی از او داشته باشیم.

این هادی سیاسی با اشاره به فساد رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان، ماجرای فیش‎های نجومی و عدم برخورد دولت با متخلفان آن و عدم توجه به نظارت در مراکز اقتصادی و بی‎توجهی به مطالبات و توقعات مردم توسط دولت، گفت: وقتی چنین اتفاقی می‎افتد قاعدتا دولت برای خود باغی را متصور می‎شود، در حالی که این سوال مطرح است که دشمن کدام باغ را از ما غصب کرده بود که آقای روحانی از آن نام می‎برد؟ این باغی که آقای روحانی می‎گوید کجاست؟!

اردستانی در خصوص علت این نوع اظهارات رئیس جمهور گفت: رفتارهای پوپولیستی دولت با توجه به نزدیکی به انتخابات ناظر بر این موضوع است که دولت درصدد جلب آرای مردم به هر طریقی است و این درست نیست، مقام معظم رهبری در این خصوص بیان فرمودند که دولت نباید به بحث انتخابات توجهی نداشته باشد و کار تبلیغاتی انتخاباتی را باید از خود دور کند.

وی عنوان کرد: آقای روحانی از برجام و تعهدات غربی‎ها توقع به وجود آمدن باغ دارد و این باغ آرزوها قطعا برای آقای روحانی و افراد و افکاری که می‎خواهند چنین چیزی را داشته باشند دست نیافتنی است، ازاین رو خود آقای روحانی باید پاسخگو باشد که باغ برجام؛ این باغ آرزوهای آقای روحانی چرا گلابی ندارد!

این هادی سیاسی در ادامه این مطلب بیان داشت: وقتی آقای روحانی می‎گوید برجام آفتاب تابان است و آب خوردن، ازدواج و مسائل دیگر را به برجام وابسته می‎داند و اینکه همه تحریم‎ها در روز اجزای برجام برداشته می‎شود خود او یک باغ آرزوهایی را ساخته و مردم را متوقع کرده و حال اگر عده‎ای سیب و گلابی از این باغ می‎خواهند آیا این اقدام بدی است؟
ارسال نظرات