سعیدی در گفتگو با «بسیج»:

روند فعلی اجرای طرح خیانت به تولید ملی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اساس طراحی، تحویل و توزیع کارت اعتباری خرید کالا به منظور حمایت از تولید داخلی بوده است، در حقیقت کارت اعتباری در جهت حمایت از تولید داخلی و اقشار کم درآمد جامعه بوده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۸۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه به اینکه کارت‌های اعتباری خرید کالا، بازار محصولات چینی را رونق می دهد،‌ اظهار داشت: اساس طراحی، تحویل و توزیع کارت اعتباری خرید کالا به منظور حمایت از تولید داخلی بوده است، در حقیقت کارت اعتباری در جهت حمایت از  تولید داخلی، مصرف کننده و اقشار کم درآمد جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه اهداف پیش بینی‌شده کارت‌های اعتباری با روند فعلی محقق نمی شود افزود: در زمینه کارت‌های اعتباری، چهارچوب‌های مدنظر رعایت نشده است و آنچه مشاهده می‎‌شود این است که کارت اعتباری مسیر روانی را برای توزیع کالاهای بنجل چینی و خارجی هموار کرده است که این رفتار خیانت است و نباید به سادگی از آن عبور کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: باید نظارت دقیق در مورد کارت‌های اعتباری صورت بگیرد، متاسفانه با روند فعلی اجرای این طرح سرنوشت نافرجامی دارد و سرانجام کارت های اعتباری حمایت از کالاهای داخلی نیست.

 وی در خاتمه تصریح کرد: مشکل اصلی ما در اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی این است که شروع خوبی داریم ولی با سوء مدیریت، پایان خوبی لحاظ نمی‌شود.
ارسال نظرات