خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهشتی بخش قوشخانه با اشاره به قیام عاشورا گفت: یکی از پیام های این واقعه عظیم عدم مذاکره با دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۵۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام منفردی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع بسیجیان حوزه مقاومت شهید بهشتی بخش قوشخانه با اشاره به قیام عاشورا گفت: یکی از پیام های این واقعه عظیم و دردآورد عدم مذاکره با دشمنان است.

منفردی در این نشست بصیرتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: جهاد انواع مختلفی دارد از جمله جهاد فکری،فرهنگی،اقتصادی،تبیینی،سیاسی،نظامی و غیره و امروزه زمان مقابله و دفاع در برابر توطئه های نرم دشمن است و به جهاد تبیینی و فرهنگی احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه برجام سندی دیگر بر برعهدی های دشمنان بود گفت: تمام مذاکراتی که به برجام ختم شد با هدف رفع تحریم هاصورت گرفت و در نهایت نه تنها تحریمی لغو نشد بلکه حتی پول های بلوکه شده خودمان نیز به کشور برنگشت.

منفردی افزود: مقام معظم رهبری بارها تکیه به استعدادها و توانمندی های درون نظام و کشور را گوشزد کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان گفت: متاسفانه جنگ نرم در برخی اقشار جامعه ما اثر گذاشته است .

وی با اشاره به جهاد کبیر که از سوی امام خامنه ای (مدظله العالی) مطرح شده است افزود: جهاد کبیر یعنی روحیه استکبارستیزی داشتن و نه گفتن به خواسته های دشمنان نظام و انقلاب .

حجت الاسلام منفردی ادامه داد: البته این جهاد احتیاج به یک سری شاخصه ها یی نیز دارد که داشتن انگیزه الهی،جامعیت علمی،مدیریت جهادی،ولایتمداری،انقلابی گری و اشراف محیطی از جمله این بایسته هاست.

منفردی افزود: در این راه باید از مواردی چون یکجانبه نگری و یکسویه نگری،سیاسی کاری و سیاه نمایی و انگیزه های مادی پرهیز کرد.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج بازوی ولایت است گفت: بسیج یک نیروی مردمی انقلابی است که سیاست زده نمی شود و روحیه استکبار ستیزی را از امام راحل به ارث برده و همانطور که در جهاد نظامی هشت سال دفاع مقدس پیروز شد در این جهاد کبیر نیز سربلند خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها