همرزم جاویدالاثرمتوسلیان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

نقش بسیج مردمی در امنیت ایران

صادقی با بیان اینکه یکی از عملکرد های بسیج، بالان بردن سطح آگاهی های عمومی و بصیرت افزایی است،گفت: از زمان تشکیل بسیج مستضعفین تا به امروز، شاهد اقتدار و امنیت در جامعه هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۴۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
قاسم صادقی همرزم جاویدالاثر احمد متوسلیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه یکی از عملکرد های بسیج، بالان بردن سطح آگاهی های عمومی و بصیرت افزایی است، گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب هدف جنگ نرم این است که دشمن آنچه را که در دل دارد در افکار ما القا کند و به راحتی مردم را به انزوا بکشید و مهمترین وظیفه بسیج در این میان، بصیرت افزایی و نشان دادن مسیر حق است.

وی ادامه داد: شناخت دشمنان آشکار و پنهان ، شناخت شیوه‌ها و راهبردها و سناریوهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمنان امری اجتناب ناپذیر و لازمه پیشرفت و استقلال و اقتدار هر کشوری است که بسیج این وظیفه را در جامعه ما به عهده دارد.

صادقی با اشاره به اینکه حضور و نقش آفرینی در بسیج نوعی افتخار قلمداد می شود ،خاطر نشان کرد: بسیج در تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی از ظرفیت‌هایی برخوردار است که این نهاد مقدس را در کانون توجه به آحاد ملت و نخبگان و طیف‌های گوناگون قرار می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج، نقشه های شوم استکبار جهانی را با مشکل روبرو کرد، گفت: از زمان تشکیل بسیج مستضعفین تا به امروز، شاهد اقتدار و امنیت در جامعه هستیم و همه این ها نشان از نقش پررنگ بسیج مردمی دارد.

ارسال نظرات