کد غلط "آرمان" از راز استعفای یک وزیر

روزنامه آرمان در مصاحبه با یکی از اعضای حزب نیمه تعطیل اعتماد ملی، استعفای وزیر ارشاد را به دلیل تخطی از دستورات روحانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۰۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه آرمان در مصاحبه با یکی از اعضای حزب نیمه تعطیل اعتماد ملی، استعفای وزیر ارشاد را به دلیل تخطی از دستورات روحانی عنوان کرد.
روزنامه زنجیره ای اصلاح طلب در مصاحبه با محمد جواد حق شناس با طرح سوال جهت داری با عنوان" علی جنتي در ماجراي برگزاري كنسرت در مشهد كوتاه آمد. اين در حالي بود كه آقاي روحاني از ايشان ايستادگي در انجام وظايف قانوني را مي‌خواستند. علت استعفاي اصلي استعفاي آقاي جنتي چه بود؟" این گونه جوای می گیرد که:"بنده تغيير در وزارت ارشاد را ناشي از تصميم انفرادي آقاي جنتي وموافقت دولت نمي‌دانم. تغيير در وزارت ارشاد گسترده‌تر از حوزه تصميم‌گيري آقاي جنتي و روحاني بود. قطعا عوامل موثر ديگري خارج از اراده دولت وجود داشته كه موجب اتخاذ اين تصميم شده است. در چند سال گذشته شاهد نقدها و نگراني‌هاي جديد از سوي منتقدان وزارت ارشاد در قم و مشهد بوديم. البته در برخي از حوزه‌ها وزارت ارشاد مقاومت كرد. اما درحوزه‌هايی هم وزير ارشاد نتوانست به تنهايي مقاومت كند و مجبور به عقب‌نشيني شد و موجبات گلايه‌مندي آقاي روحاني را فراهم آورد. اگر منصفانه به قضاياي وزارت ارشاد بنگريم، اين وزارتخانه نياز به حمايت‌هاي جدي‌تري توسط مجموعه دولت ونهاد‌هاي ديگر داشت. آقاي جنتي نمي‌توانست به تنهايي در مقابل فشارهاي ساختاري به وزير ارشاد مقاومت كند و همين امر موجب استعفاي وزير ارشاد بود."
این "سایه بازی" اصلاح طلبان از استعفای یک وزیر در حالی مطرح می شود که منابع خبری دلائل دیگری را عامل این عزل مصلحتی می دانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار