معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در گفتگو با «بسیج»:
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مبارزه با نفوذ یکی از ماهیت های بسیج است، گفت: قطعا تشکیل نیروهای مردمی و بسیجی در هر کشوری می تواند به امنیت آن کشور کمک شایانی کند.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۹۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در دشمن شناسی گفت: اولین وظیفه‌ و ماهیت بسیج مبارزه با نفوذ دشمن‌است و تفکر بسیجی، اصلی‌ترین تفکر مقابله با دشمن است و دشمن‌ستیزی را باید از بسیجیان آموخت.
 
وی ادامه داد: بسیج یکی از مهمترین عوامل برای ناامیدی استکبار جهانی است و قطعا تشکیل نیروهای مردمی و بسیجی در هر کشوری می تواند به امنیت آن کشور کمک شایانی کند.
 
سردار آزادی تاکید کرد: بسیج نشانی از مکتب و جریانی از تفکرات ناب است که از بعثت، غدیر و عاشورا با تمام ظرفیت بالایی که دارد، همراه با تمام چهره‌ها و اقشار جامعه رشد کرده‌است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در پایان ابراز داشت: امروز دشمن به این نتیجه‌ رسیده‌ است که جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که دارد، سوریه را به سمت ثبات می‌برد، در عراق مقابل داعش می‌ایستد، به حزب‌الله لبنان کمک‌ می‌کند و با یاری مردم یمن به آنها در بیرون کردن آل‌سعود کمک‌ می‌کند.
ارسال نظرات