مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی شب گذشته در جمع خبرنگاران از راه اندازی مرکز تخصصی آموزشی این جمعیت در شهرستان آذرشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۴۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید کنعانی با بیان اینکه کار این مرکز آموزشی 70 تا 80درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: تا پایان سال این مرکز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، بحث آموزش در جمعیت به صورت پراکنده بود و هر معاونت آموزش های لازم را جداگانه اجرا می کردند، افزود: خروجی این اموزش ها چندان که باید نتیجه بخش و رضایت مند نبود که اکنون با شکل گیری معاونت آموزش در جمعیت این مشکل رفع شده است.

کنعانی برگزاری دوره های آموزشی را زیر نظر معاونت آموزشی موجب یکپارچگی بحث اموزش و ثمربخشی آن عنوان کرد.

وی تغییر شعار «هر خانواده یک امدادگر» به «هر خانواده یک آموزش دیده» را مهم ترین تغییر در حوزه اموزش دانست و اظهار داشت: امدادگری بدون آموزش نمی شود و هر امدادگر باید نخست آموزش دیده باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همچنین در ادامه سخنان خود با ارائه گزارشی از دوره های برگزار شده طی هفته گذشته جمعیت در تبریز، به میزبانی کارگاه تخصصی مدیریت بحران پایه یک اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان در این دوره میزبان 90نفر از معاونان آموزشی شعب هلال احمر در سراسر کشور بود که عصر روز گذشته به کار خود پایان داد.

نشست خبری معاون اموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با موضوع خادم(خانواده اماده در برابر مخاطرات) دیشب در محل باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات