به دنبال موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی در غرب، دولت ایتالیا شماری از مساجد این کشور رو بست که این کار باعث تجمع اعتراض آمیز مسلمانان در این کشور شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۲۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نمایندگی ولایت فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با محکوم کردن این عمل گفت: عصر ما عصر بازگشت انسان ها به معنویت و توحید است و دشمنان برای جلوگیری از این رجعت مقدس مراکز اصلی تبلیغ دین و تحکیم پایه های مودت و محبت بین مسلمانان را هدف قرار دادند از جمله این مراکزمساجد که مرکز ترویج و تبلیغ دین هست رو در راس فهرست خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: یکی از فلسفه های به وجود آوردن داعش در مناطق مختلف تخریب مساجد بوده است که تا امروز صدها مسجد به دست داعشی ها تخریب شده که این یک هدف استراتژیک برای غربی ها خصوصا شبکه صهیونیستی است.

حجت الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: قطعا لابی صهیونیستی در این جریان دست دارد و بیشترین سود نیز نصیب همین شبکه تفرقه افکن می شود.

وی افزود: برای از بین بردن تفکر تکفیری باید نسبت به پاکسازی و آگاه سازی حوزه طلاب حوزه های علمیه در کشور های پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای شرق آسیا که مرکز تجمع وهابیت است اقدام کرد.

وی جریان شیرازی ها را جریانی در خدمت اسلام هراسی غرب دانست و گفت: اسلام هراسی ۲بال دارد یک بال در جریان اهل سنت و بار دیگر در میان شیعیان که جریان سلفی گری و جریان شیرازی از این جمله اند که مسلمانانی را که مخالف با تفکر خودشان باشند را کافر دانسته و براعت از آنان را حکم می دهند و در حوزه براعت آنقدر دست به افراط می زنند که نتیجه آن قتل و کشتار مخالفین است.

نمایندگی ولایت فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز در پس این تفکر انحرافی پول های کثیف و رسانه های بزرگ دنیا و سیاست های پشت پرده دولت های غربی علی الخصوص لابی های صهیونیستی و یهودیان اسرائیل قرار گرفتند که این مهم باعث شده امروزه نسبت به گذشته این تفکر ترویج بیشتری پیدا کند از جمله سیاست های شیطانی و قدیمی روباه پیر (انگلیس) مانند تفرقه بیانداز و حکومت کن است که توسط جریان های پشت پرده در بین اهل سنت و شیعه بکار گرفته شده است که مصداق بارز آن در بین شیعیان بوجود آمدن فرقه شیرازی ها و تشیع انگلیسی است. در بین اهل سنت نیز القاعده، داعش و بوکوالحرام نمونه های این جریان انحرافی است.

وی اسلام هراسی در سطح جهان را نتیجه جریان‌های انگلیسی و آمریکایی دانست و افزود: لابی های صهیونیستی شرکت های آمریکایی و انگلیسی بیشترین سود را می برند و براساس اهداف از پیش تعیین شده امنیت رژیم کودک کش صهیونیستی را بیش از پیش تامین می کنند.

حجت الاسلام تویسرکانی نقش علما و روحانیون و خواص را روشنگری دانست و گفت: روشنگری منطبق بر منابع اصیل اسلامی مانند قرآن، سنت و سیره رسول خدا و اهل بیت بستر مناسبی است و باید در بین مسلمانان روشنگری و افشاگری شود تا جامعه جهانی و مسلمانان پی به نقشه های دشمنان و لابی های صهیونیستی ببرند و تنها راه برون رفت از این معضل مبارزه با غفلت و جهل و عدم آگاهی است.

نمایندگی ولایت فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ترویج گفتمان امام خامنه ای مدظله العالی را تنها راه نجات و برون رفت از مشکلات کنونی جهان دانست و گفت: گفتمان معظم له باید توسط مسلمانان جهان و کشور های اسلامی مورد توجه قرار گرفته و با ترویج آن و روشنگری در میان مسلمانان جهان و سایر مردم جهان این گفتمان تبدیل به یک مطالبه عمومی در سطح جامعه جهانی شود و نامه معظم له به جوانان اروپا و آمریکا خود نشانه ای از این تفکر در راستای روشنگری دارد و این گفتمان می تواند به عنوان تفکر اسلامی نقشه های دشمنان  را باطل کرده  و باعث شکست آنان شود.

وی نقش جامعه اسلامی ایران را به عنوان ام القری جهان اسلام و مرکز خیزش و خروش در آخر الزمان علیه ستمگران را کلیدی خواند و گفت: ایران برای دشمنان اسلام نقطه کانونی و محوری است و سیاست های خصمانه جامعه استکباری علیه ایران با استفاده از اقسام توطئه ها و تحریم ها با هدف نابودی این محور مقاومت است و امروزه  با توفیق الهی ایران به بزرگترین و مهمترین رکن و محور مبارزه با جریان های انحرافی و اسلام هراسی مبدل گشته است.


ارسال نظرات