فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات بوشهر آمادگی دارند تا نذورات مردمی را جمع‌آوری و به موکب‌هایی که در مسیر پیادروی در ایران و عراق توسط سپاه امام صادق(ع) ایجاد می‌شود انتقال دهند.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۱۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، " عبدالرضا دشتی"  با تسلیت به مناسبت ایام محرم بیان داشت: شور و اشتیاق سید سالار شهیدان در جمع مردم ولایتمدار بوشهر و به‌خصوص بسیجیان غیورمثال زدنیست ، امسال نیز یکی از سال‌های حضور پرشور بسیجیان و مردم در مراسمات اباعبدالله الحسین(ع) بوده است که قطعاً پاداش دنیایی و اخروی خواهد داشت.

وی بیان کرد: امام حسین(ع) نمی‌گذارد کسی در دنیا و آخرت مدیون او باشد، اگر انسان در این دنیا یک قدم در راه امام حسین(ع) بردارد شک نکنید، آن حضرت گام‌های بلندی در این دنیا و آخرت برای شما بر خواهد داشت.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: اربعین عزت اسلام و مسلمین است، در ایام اربعین حسینی موکب‌هایی برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مسیرهای پیاده‌روی با همکاری سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و نهاد مردمی بسیج راه‌اندازی می‌شود.

" دشتی" افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج درمحلات شهرستان بوشهر آمادگی دارند تا نذورات مردمی را جمع‌آوری و به نحو شایسته به موکب‌هایی که در مسیر پیاده‌روی در ایران و عراق توسط سپاه امام صادق(ع) ایجاد می‌شود انتقال دهند.

وی بیان کرد: افرادی که می‌خواهند دراین امرحسنه مشارکت داشته باشند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج یا سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر نذورات نقدی و غیر نقدی خود را تا نیمه آبان ماه ارسال تا برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی و برنامه‌ریزی بهتر به سپاه امام صادق(ع) ارسال شود.

ارسال نظرات