با حضور مسئولین شهرستان ابرکوه؛ عملیات اجرایی یکی از بلندترین بلوارهای شهری ابرکوه آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۹۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین و مردم شهرستان ابرکوه، مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات یکی از بلندترین بلوارهای شهری ابرکوه انجام شد.

حسین حاتمی شهردار ابرکوه، در این مراسم اظهار داشت: احداث بلوار نبی اکرم(ص)، با هدف تسهیل تردد وسایل نقلیه در محدوده شرقی شهر طراحی شده و بار ترافیک وسایل نقلیه سنگین را از قسمت های مرکزی شهری کاهش میدهد. این بلوار همچنین باعث ایجاد زمینه اصلاح و ساماندهی اراضی واقع در این منطقه می شود.
وی طول این پروژه بزرگ شهری را 2700 با عرض 35 متر عنوان کرد و افزود: این پروژه بزرگ که پس از بلوار امام علی ع به طول 3000 متر بلندترین بلوار شهری ابرکوه محسوب می شود، در یک مرحله طراحی گردیده و احداث می شود.
شهردار ابرکوه در ادامه این مراسم به مشارکت 100 درصدی مردم اشاره کرد و افزود: طبق دستورات مقام معظم رهبری و اجرای منویات ایشان در سال اقتصاد مقاومتی لازم بود جهت احداث این پروژه عظیم از مشارکت کامل مردمی استفاده نمود که باید از همت مالکین محترم کمال تشکر را داشت.
حاتمی گفت: امید است که نمونه های این پروژه در سال های آتی در سطح شهر با مشارکت مردمی اجرا شود چون شهر ما از نظر دسترسی و شبکه بندی مشکلاتی دارد که با اقداماتی از این قبیل حل می شود.
وی اذعان داشت: نمونه های این مشارکت ها را در بلوار سردار شهید جلایی (حدفاصل شهرک آزادگان تا خیابان سرو) شاهد هستیم که بزودی مرحله آسفالت آن انجام خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور، انشالله خیابان شفاآباد حد فاصل خیابان فردوسی تا بلوار شاهد در دستور کار قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است بلوار نبی اکرم (ص) حد فاصل تقاطع 15 دی و بلوار جمهوری اسلامی ( استخر شهید صالحی) قرار دارد.

ارسال نظرات