جانشین سپاه ناحیه آستارا مشکلات کنونی جامعه اسلامی را نتیجه فاصله گرفتن از قرآن دانست و گفت: در آیات قرآن کریم به وحدت و همدلی بین مسلمین تاکید شده و اگر مسلمانان به آیات این کتاب آسمانی توجه کنند و با هم مودت و صمیمیت داشته باشند، هیچ مشکلی نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۸۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرگرد بهزاد قنبری، جانشین سپاه ناحیه آستارا در محفل انس با کلام وحی با بیان اینکه کتاب آسمانی قرآن دارای فضیلت های بی شماری برای انسان هاست، اظهارکرد: تدبر در آیات الهی و عمل به آنها باید سرمشق کار و زندگی انسان ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن پیام رستگاری است، افزود: مسلمانان باید با چنگ زدن به آن و عمل به آموزه های آسمانی، از تفرقه و اختلاف پرهیز کنند.

جانشین سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت انسان در مسیر روشنایی است، تصریح کرد: هر کسی آیات نورانی کلام الله مجید را تلاوت و به آن عمل کند در دنیا و آخرت به سعادت می‌رسد.

سرگرد قنبری، مشکلات کنونی جامعه اسلامی را نتیجه فاصله گرفتن از قرآن دانست و گفت: در آیات قرآن کریم به وحدت و همدلی بین مسلمین تاکید شده و اگر مسلمانان به آیات این کتاب آسمانی توجه کنند و با هم مودت و صمیمیت داشته باشند، هیچ مشکلی نخواهند داشت.

گفتنی است، همچنین صبح امروز محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران با قرائت «هاجر اسوار» به ترتیب در دبیرستان شهید علی انصاری و عصر امروز نیز در نمازخانه اداره کل گمرک بندر آستارا برگزار شد.

ارسال نظرات