خبرهای داغ:
مدير دفتر مركزي موكب آستان مقدس حرم حضرت معصومه علیهاالسلام از استقبال ع مراجع تقلید و علمای ایران و عراق از برپایی موکب آستان مقدس در مسیر پیاده روی زائران حسینی در اربعین خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۱۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از  قم، علي محمد عليپور با اشاره به فعاليت اين موكب در سال گذشته گفت: موكب اربعين آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها براي اولين بار در سال گذشته به صورت محدود، با حضور معنوي خود توانست اقدامات قابل توجهي را در كشور عراق و بين مواكب انجام دهد.

وي در ادامه افزود: بيشتر برنامه هاي اين موكب در سال گذشته بر محور برنامه هاي فرهنگي و معنوي بود به طوري كه حضور سفيران كريمه اهل بيت(ع) و سركشي آنان از 250موكب به همراه روحانيون اعزامي و تقدير و تشكر و اهدای بسته هاي متبرك آستان توانست فضاي بسيار خوبي را ايجاد نمايد.

محمدعليپور اضافه كرد: امسال برای افزایش کیفی و کمی این حضور، ستاد اربعين به دستور توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها تشكيل شد.

مدير دفتر مركزي موكب آستان مقدس اظهار داشت: از حدود يك ماه پيش كارها با شدت و قوت شروع شده و با سفري به عتبات مقدس معصومین(ع) ديدارهايي با توليت ها و مراجع و مسئولين عراق صورت گرفت، همگي دلالت بر تائيد و تاكيد برپايي اين موكب بود.

وي در پايان گفت:‌ استقبال كم نظير و چشمگير مسئولين عراقي و تاكيد مراجع تقلید كشور عراق و ايران و تاكيد مواكب عراقي براي حضور موكب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در مسير پياده روي زوار اربعين خود نشان از اهميت موضوع بود كه توانست قوت قلبي براي برپايي اين موكب باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها