این روزنامه‌ی اصلاح‌طلب افزود:« اکنون امتحان بزرگی است ، امتحان بزرگی برای آنهایی که با شعارحمایت از دولت رای آوردند ...
کد خبر: ۸۷۶۶۷۷۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

هرچند اصلاحات و حامیان دولت مدعی پیروزی گسترده‌ی نامزد‌هایشان در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته هستند اما اخیرا آفتاب یزد رای به سه وزیر پیشنهادی روحانی را آزمون عیارسنجی جدیدی برای مدعیان حمایت از دولت دانست و نوشت :« فخرالدین احمدی دانش آشتیانی... گرایش سیاسی : اصلاح‌طلب ، مسعود سلطانی‌فر.... گرایش سیاسی : اصلاح‌طلب ، سید رضا صالحی امیری.... گرایش سیاسی : اصلاح‌طلب / اینجا ... مجلس دهم ... آزمون عیارسنجی نمایندگان مدعی حمایت از دولت .»

این روزنامه‌ی اصلاح‌طلب افزود:« اکنون امتحان بزرگی است ، امتحان بزرگی برای آنهایی که با شعارحمایت از دولت رای آوردند ، با شعار حمایت از دولت از فراکسیون امید جدا شدند و با شعار حمایت از دولت ! از میان عارف و لاریجانی ....لاریجانی را به ریاست نشاندند. کسانی که تحت نام های مختلف از فراکسیون اعتدال گرفته تا اصولگرایان میانه، تا حامیان لاریجانی ... همگی داعیه پشتیبانی از دولت را داشتند ولی خود را تافته ای جدابافته می‌دانستند و راهشان را از اصلاح‌طلبان سوا کردند .و البته ناگفته نماند این روزها زمان خوبی است برای سنجش گفته ها و تحلیل های کارگزارانی چون غلامحسین کرباسچی که اگرچه به ظاهر یک اصلاح‌طلب بود اما به آب و آتش زد تا هیئت رئیسه‌ای که بر راس آن علی لاریجانی نشسته است شکل بگیرد .»

ارسال نظرات