سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کرمان برگزار کرد

برگزاری کارگاه آموزشی تسهیلگری سر مربیان بسیج همگام با کشاورز

این کارگاه به منظور ارتباط آسان مربیان با کشاورزان در روستا،جلب اعتماد کشاورز و تشکیل شورای علمی در روستا و راهنمایی کشاورز در جهت استفاده صحیح از نهاده های کشاورزی و افزایش عملکرد در واحد سطح برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۶۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ، کارگاه آموزش تخصصی منطقه ای تسهیلگری سرمربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز از روز پنجشنبه مورخ 95/7/29 لغایت 95/7/30 در پردیس آموزش کشاورزی باغین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان برگزار گردید.

این کارگاه به منظور ارتباط آسان مربیان با کشاورزان در روستاها و جلب اعتماد کشاورز و تشکیل شورای علمی در روستاها و متعاقب آن راهنمایی کشاورز در جهت استفاده صحیح از نهاده های کشاورزی و افزایش عملکرد در واحد سطح برگزار شد.

در ابتدای کارگاه جناب سرهنگ عسکرپور رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کرمان ضمن عرض خیرمقدم به فراگیران در خصوص اهمیت دوره مطالبی را عنوان کرد.
 سپس مدرس کارگاه مهندس ماموریان مباحث مربوط به سرفصل دوره را تدریس و در پایان مباحث عملی به فراگیران بصورت تشکیل کارگروه هایی آموزش داده شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار