نماینده مردم نجف آباد گفت: دولت با افرادی که حقوق‌های نجومی گرفته‌اند مبارزه کند و این افراد را به قوه قضاییه معرفی کند و متاسفانه دولت تعلل کرده است و انتظارات مردم را جوابگویی نمی‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۵۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

ابولفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و عضو کمیسیون شوراها و امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سهل انگاری دولت در رسیدگی به تخلفات پرونده فیش های نجومی و عدم برآورده شدن انتظارات مردم اظهار داشت: ما هم نسبت به تعلل دولت در رسیدگی به پرونده حقوق نجومی‌ها انتقاداتی را داریم که دولت اهمال کاری کرده است و نتوانسته پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

وی با بیان اینکه حقوق نجومی‌ها دزدی با چراغ را انجام داده اند افزود: حقوق نجومی‌ها با استفاده از خلا های قانونی مرتکب به چنین جرمی شده اند این افراد که قانون را خوب می‌دانستند از ضعف قانونی  در جهت منافع شخصی بهره برده اند و از بیت المال سوء استفاده کرده‌اند.

ابوترابی در ادامه بیان داشت: آنچه از دولت انتظار می‌‎رود این است که برخورد شایسته و درخور انتظارات مردم را داشته باشد و  در اسرع وقت این افراد را به مجامع قضایی معرفی کند.  

عضو کمیسیون شوراهای مجلس خاطر نشان کرد: مبحث برخورد جدی با حقوق‌های نجومی انتظاری ضروری است تا  دولت مردم را نسبت به چگونگی بررسی آگاه نماید و دولت با افرادی که حقوق‌های نجومی گرفته‌اند مبارزه کرده و این افراد را به قوه قضاییه معرفی کند و متاسفانه دولت تعلل کرده است و انتظارات مردم را  جوابگویی نمی‌کند.

ارسال نظرات