خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ولايت تبريز در حاشيه اعزام کاروان راهيان نور دختر آموزش و پرورش ناحيه يک اين کلانشهر به مناطق عملياتي شمالغرب کشور، با بيان اينکه دوران دفاع مقدس از دوران مترقي دفاع از تماميت ارضي، شرف، استقلال و عزت کشور است، گفت: اعزام کاروان راهيان نور به شناخت بيشتر دانش آموزان از فرهنگ ايثار و شهادت کمک مي کند که اين موجب خواهد شد تا راه شهدا را مستحکمتر از گذشته و با شناخت بيشترو بهتر ادامه دهند.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۴۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

حجت الاسلام محمد نجف پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، از شهداي مدافع حرم به عنوان تالي تلو شهداي دوران دفاع مقدس ياد کرد و افزود: شهداي مدافع حرم نيز همچون شهداي دوران دفاع مقدس و با اطاعت از فرامين ولايت، هر لحظه و در هر نقظه عالم که نداي مظلوم شنيده شود، حمايت مي کنند و اين برگرفته از آموزه هاي اسلام است.

وي با تاکيد به اينکه در اجراي فرامين رهبر فرزانه انقلاب آنچه لازم است، بصيرت و شناخت است، افزود: هر اندازه که آينده سازان کشور با رشادت و دلاوري هاي شهدا آشنا شوند، مي توانند در ادامه راه شهدا مستحکم و پايدارتر بمانند.

حجت الاسلام نجف پور با اشاره به حضور روحانيون در اين کاروان ها، خاظرنشان کرد: روحانيون هميشه به عنوان پيش قراولان عرصه دفاع از دين و قرآن و آشنا کردن جامعه ديني با فرهنگ و آموزه هاي الهي بودند و در کاروان هاي راهيان نور نيز به همين رسالت خود ادامه مي دهند.

وي ادامه داد: روحانيون همانطور که به عنوان مبلغ و رزمنده در دوران دفاع مقدس و جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشتند، امروز نيز همان نقش را با حضور در اين کاروان ها ايفا مي کنند و شرکت کنندگان در اين اردوها را با فرهنگ ايثار و شهادت آشنا خواهند کرد.

نخستين کاروان راهيان نور دختر آموزش و پرورش ناحيه يک تبريز در قالب 14 اتوبوس با بيش از 500 دانش آموز دختر و به مدت دو روز از محل امامزاده سيدحمزه تبريز به مناطق عملياتي شمالغرب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات