خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت : اگر دشمن تاکنون اقدام نظامی انجام نداده است ، نه اینکه نخواسته است بلکه نمی تواند اقدامی انجام بدهد .
کد خبر: ۸۷۶۶۶۸۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حسن رجب زاده در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید گردان هفتم امام حسین (ع) فردوس گفت : امنیت پایدار منطقه ، توسعه و محرومیت زدایی و مردم یاری و بصیرت افزایی از ماموریت های تیپ مردم پایه در منطقه جنوب شرق کشور است .
 
وی با اشاره با امنیت پایدار که در منطقه جنوب شرق بخصوص در ایام محرم ایجاد شده است افزود : گسترش امنیت و محرومیت زدایی و بصیرت افزایی از افتخارات نظام در این منطقه می باشد .
 
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع)  گفت : امروز به برکت خون شهید شوشتری و شهدای عزیز با سازماندهی و تلاش و مجاهدت بسیجیان اهل سنت  امنیتی  پایدار در منطقه  ایجاد شده است .
 
وی در ادامه به اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی و دفاعی تصریح کرد : اگر دشمن تاکنون اقدام نظامی انجام نداده است ، نه اینکه نخواسته است بلکه نمی تواند اقدامی انجام بدهد .
 
در پایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سید مهدی توکلی ،  هادی یکتا به عنوان فرمانده جدید گردان هفتم امام حسین (ع) فردوس منصوب شد .
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها