خبرهای داغ:

توزیع ۳۰۰ کفش و ۱۰۰ روپوش در مناطق محروم اندیمشک

سروان علیرضا پاپی در این خصوص گفت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک این کفش ها بین دانش آموزان مناطق دور افتاده و محروم این شهرستان تقسیم شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۶۳۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
با شروع سال تحصیلی مدارس یکی از دغدغه­ های خانواده­های کم بضاعت و محروم، تهیه ملزومات تحصیلی جهت فرزندانشان است که با توجه به این نیاز ۳۰۰ جفت کفش و ۱۰۰ رو پوش مدرسه بین دانش آموزان محروم بخش های الوار و مرکزی اندیمشک توزیع شد.
وی با اشاره به ضرورت نهادینه کردن امر مشارکت مردم در امور خدا پسندانه، افزود: چنین کمک هایی موجبات ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف و در نتیجه توانمندسازی آنها را فراهم می سازد.
سروان پاسدار علیرضا پاپی گفت: علاوه بر این اقلام خدمات زیادی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم شهرستان اندیمشک شده است.
احداث دو سیل بند، ترمیم جاده های روستایی، احداث منبع آب و تامین آب روستایی به وسیله لوله کشی، احداث سرویس های بهداشتی امامزاده (آب چکان) و چهار مدرسه، از فعالیت های عمرانی اردوها جهادی اندیمشک می باشد.
در راستای فعالیت های عمرانی؛ شعار نویسی و دیوار نوسی، سبک زندگی دینی، آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای، حقوق زن و مرد در خانواده، اصول تربیت اسلامی فرزندان، ضرورت زکات در اسلام، ویزیت اهالی روستا و تامین دارو به صورت رایگان و همچنین بررسی سلامت دام های روستایی نیز از دیگر برنامه های این اردوی جهادی می باشد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه اندیمشک با اشاره به همزمانی اردوی جهادی با فصل برداشت محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: کمک به کشاورزان در برداشت محصولات خود با تلاش گروه های همکاری و همیاری و مشاوره رایگان به کشاورزان در بحث زراعت، از دیگر برنامه های این گروه جهادی می باشد.
پاپی بر دستگیری از ضعفا و نیازمندان تأکید کرد و گفت: در قرآن و احادیث اسلامی بر این مهم بسیار سفارش و الگوی حکومتداری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران با تعلیم و تربیت دینی عجین شده است و انسان های با ایمان، راسخ و خدا ترس با قانون مداری می توانند اهداف والای نظام را محقق کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار