خبرهای داغ:

اعزام تعدادی از والدین شهدای هندیجان به مشهدمقدس

رییس اداره بنیادشهید وامور ایثارگران هندیجان گفت:در راستای خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا حدود ۱۲نفر از والدین معظم شهدای هندیجان برای زیارت به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به مشهدمقدس به مدت ۴روز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۶۶۳۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
حمید جعفریان پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:این تعداد از والدین معظم شهدای هندیجان با هماهنگی با یک دستگاه مینی بوس ازهندیجان به سمت اهواز فرستاده  که پس از آن با هواپیما به مشهد اعزام شدند.

وی افزود:خدمت رسانی به والدین شهدا قطعا روح شهدارا شاد می کندکه موجب رضایتمندی خداوند و اهل بیت(ع) خواهد بود.

وی بابیان سرکشی به خانواده های معظم شهدای هندیجان گفت:یکی از برنامه های مهم وتأثیر گذار سرکشی به خانواده های شهدا است که می توان از نزدیک با درخواست ها ومشکلات آشنا و رسیدگی نمود.

جعفریان رییس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران هندیجان عنوان کرد:در اکثر برنامه های مذهبی از خانواده های معظم شهدا در شهرستان دعوت می شود که با حضور این خانواده هامراسمات مذهبی رنگ وبوی خاص ومعنوی پیدا می کند.

وی با اشاره به آمادگی اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران هندیجان در خدمات دهی بیان کرد:در تمام طول سال اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران هندیجان این آمادگی را دارد در کارهای فرهنگی ،درمانی و رفاهی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمات رسانی داشته باشد.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها