خبرهای داغ:

فعالیت 415 نخبه شاهد و ایثارگر در سنگر علمی و فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: 415 نخبه شاهد و ایثارگر در حوزه های علمی، ادبی، فرهنگی، قرآنی، اختراعات، ورزشی و کارآفرینی ، مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۷۶۶۶۱۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
فعالیت 415 نخبه شاهد و ایثارگر در سنگر علمی و فرهنگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید جواد هاشمی افزود: نخبگان شاهد و ایثاگر نیروهای ارزشمندی هستند که در همین سنگر به حفظ دستاوردهای شهدا و ایثاگران برخاسته و در راستای توسعه و تعالی ایران اسلامی تلاش می کنند.

وی ادامه داد: نخبگان 105 نفر از خانواده معظم شهدا، 275 نفر از جانبازان و خانواده معظم ایشان و30 نفر از آزادگان و خانواده معظم ایشان می باشند.

وی اضافه کرد: از سال گذشته تا کنون 24 نخبه شاهد و ایثارگر ثبت نام کردند و در حوزه های مختلف مشغول فعالیت های علمی و  فرهنگی هستند.

سردار هاشمی تاکید کرد: در راستای حمایت و تشویق نخبگان شاهد و ایثارگر و تقویت انگیزه در راستای تولید علم حمایت های مادی و معنوی مختلفی از نخبگان صورت می گیرد.

وی افزود: برگزاری همایش نخبگان شاهد  و ایثارگر، دیدار با مراجع عظام و علما، برگزاری طرح مدیریت فردا و حضور نخبگان شاهد در جشنواره های علمی و هنری از جمله جشنواره رویش و جشنواره ساخت ایرانی از جمله این حمایت ها می باشد.

وی ادامه داد: نخبگان شاهد و ایثارگر از مراجع عظام تقلید، علما و فضلا، اعضای هیات علمی دانشگاهها، اساتید حوزه و دانشگاه، نویسندگان و برگزیدگان آثار هنری و فرهنگی و برگزیدگان قرآنی در عرصه های ملی و بین المللی هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار