فرمانده سپاه نوشهر:

چهار گردان بیت المقدس نوشهر آماده اجرای رزمایش هستند

رزمایش دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات در منطقه امام‌زاده محمد و عملیات پدافند ساحل در منطقه گردشگری سیترا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۶۰۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری نماز جماعت، مداحی، ادعیه و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این رزمایش است، تصریح کرد: رزمایش دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات در منطقه امام‌زاده محمد و عملیات پدافند ساحل در منطقه گردشگری سیترا برگزار می‌شود.

مرتضی رمضانی با اشاره به اینکه در این رزمایش عملیات پدافند ساحل، دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات انجام می‌گیرد، اظهار کرد: این رزمایش روزهای 6،7، 13 و 14 آبان‌ماه امسال با حضور چهار گردان بیت‌المقدس در نوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این رزمایش حفظ انسجام بسیجیان، ارتقاء آمادگی دفاعی، امنیتی، معنوی و نیز اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این رزمایش چهار روز است، خاطرنشان کرد: در این رزمایش کلاس‌های آموزشی مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها و کنترل معابر، ضدکمین و هلی‌برن، ایست و بازرسی، دفاع از مراکز حساس و مهم، تاکتیک‌های عملیاتی کمین توسط گردان‌های بیت‌المقدس برگزار می‌شود‌.

رمضانی در پایان گفت: بسیجیان در این رزمایش با اعلام آمادگی لازم به‌ دشمنان هشدار خواهند داد که هرگونه حماقتی را با آمادگی کامل پاسخ می‌دهند و خواب را بر دشمن حرام کرده و با شجاعت تمام از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها