خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت ناحیه سپاه زیرکوه گفت: توقع ما از اعضای فعال حلقه های صالحین اين است که منتقل کننده پیام عاشورا به خانواده ها باشند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۹۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی غریب امروز در سالروز یک سالگی حلقه صالحین بقیه الله روستای مهرک و کلاته نو در جمع اعضای این حلقه، اظهارداشت: امروز آرامش را باید با یاد خدا به دست آورد و در همه کارها باید خداوند را یاد کنیم تا آرامش قلبی به دست آید و قرآن و سنت رسول الله را بایدسرلوحه کار قرار دهیم.

معاون تعلیم و تربیت ناحیه سپاه زیرکوه خاطر نشان کرد: امروز باید در حلقات صالحین خود را به سیره اهل بیت و ساده زیستی عادت دهیم و برای جلوگیری از مد پرستی دست به کار شویم و از تجمل گرایی پرهیز نمائیم.

وی تصریح کرد: توقع ما از حلقه های صالحین است که منتقل کننده پیام عاشورا و هدف از قیام امام حسین(ع) که همان احیای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ظلم و ظالم است ، به خانواده ها باشند.

حجت الاسلام غریب با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: به فرموده امام راحل ، جهان اسلام و به طور کل تشیع و همه بسیجیان نیاز به تعلیم و تربیت دارند اما امروز در سرلوحه کار ما خلاء تعلیم و تربیت احساس می شود.

وی با بیان اینکه اعضای حلقه های صالحین سکانداران عرصه تعلیم و تربیت در جامعه هستند،خاطرنشان کرد: قرآن به ما درس سعادت و رسیدن به کمال را آموزش می دهد و در حلقه های صالحین نیز با همین درسها آشنا می شویم.

معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه زیرکوه با اشاره به صحنه عاشورا،گفت:آن روز بچه شیرخواره تا پیره مرد هفتاد ساله در صحنه مبارزه با ظلم حضور داشتند و این حاصل تعلیم و تربیت صحیح بود.

غریب با بیان اینکه همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، بیان کرد: امروز شهدای مدافع حرم از آغوش گرم خانواده ها به پا خواسته اند و چون به آرمان و ارزشهای خود اعتقاد راسخ پیدا کرده اند در این راه مقدس شهید شده اند.

وی ادامه داد: ان شاءالله صالحین هم باید ادامه دهنده راه همین شهدا باشند و با پرورش یک نسل صالح، مؤمن، شجاع و با بصیرت این راه را ادامه دهند.

 

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها