دیدار استاندار و امام جمعه زنجان با یک جانباز سر افراز استان

استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با جانباز سر افراز و خانواده سه شهید استان زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۸۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اسداله درویش امیری به همراه آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با حضور در منزل جانباز سرافراز یداله واعظی و منزل شهیدان میکائیل و فضائل کریمی و شهید سیدهادی بشیری موسوی با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار زنجان به همراه آیت اله خاتمی ابتدا در منزل جانباز سر افراز اسلام یداله واعظی حضور یافتند و ضمن عیادت از ایشان از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل وی قرار گرفتند.

گفتنی است، امیز سرتیپ یداله واعظی جانباز 70 درصد، در 15 مهر سال 61 خلبان هلیکوپتر بود که مورد اصابت دشمن قرار گرفت و به درجه جانبازی نائل شد.

واعظی از اعضای معتمدین معین ایثارگران استان و عضو شورای مشورتی ایثارگران استاندار زنجان می باشد.

در ادامه با حضور در منزل برادران شهید میکائیل و فضائل کریمی،با خانواده آنها دیدار و گفتگو کردند.

شهید فضائل کریمی در 7 اسفند سال 62 و شهید میکائیل کریمی در 17 اسفند همان سال در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسیدند.

استاندار زنجان شهیدان را ذخایر ارزشمند انقلاب و نظام دانست و بر ضرورت حفاظت از فرهنگ شهدا در جامعه تاکید نمود.

دیدار با خانواده شهید بسیجی سید هادی بشیری موسوی که در سن 15 سالگی در 23 اسفند سال 63 طی عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید از دیگر برنامه های درویش امیری استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان بود.

ارسال نظرات