عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در مجلس دهم مبنای هدفگذاری این است که مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به گونه‌ای اجرایی کنیم که بتوانیم 2 قدم جلوتر از کالاهای قاچاق و قاچاقچیان حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۸۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

معصومه علیپور آقاشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه وضعیت کنونی قاچاق را چگونه ارزیابی می‌کنید اظهار داشت: وضعیت قاچاق کالا در شرایط کنونی در وضعیتی است که خسارت عمده را به اقتصاد کشور وارد آورده است و مبالغ این خسارت عمده و جبران ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در رابطه با کنترل و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، راهکارهای اجرایی را باید گام به گام پیش ببریم افزود:  چاره ای جز این نیست که قدم به قدم پیش برویم و فرایند قاچاق را که مانع مهم بر سر اشتغال بوده و باعث شبکه‌های توزیع نامناسب کالا شده است که بالطبع موجب نابهنجارهای اجتماعی و اقتصادی آسیب زننده شده است را از  همه لایه های جامعه از بین برده شود  هر چند چنین اقداماتی هزینه سنگینی را تحمیل می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: در مجلس دهم مبنای هدفگذاری این است که مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به گونه‌ای اجرایی کنیم که بتوانیم 2 قدم جلوتر از کالاهای قاچاق و قاچاقچیان حرکت کنیم.

ارسال نظرات