تمام توان نهاد های دولتی و مردمی باید در جهت رفع آسیب های اجتماعی متمرکز شوند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۷۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل محترم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در جلسه هم اندیشی نقش سازمان تبلیغات اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بحث آسیب های اجتماعی امروزه یکی از مهمترین مسائل مطرح در سطح کشور است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری افزود: بر این اساس تمام دستگاه های دولتی و نهاد های مردمی باید اقدامات و تلاش های خود را به سمت کاهش یا رفع آسیب های اجتماعی معطوف کنند.

وی با اشاره به نقش اداره کل تبلیغات اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: تمام توان و برنامه های این اداره باید به صورت مترکز و کارشناسی شده در جهت کاهش آسیب های اجتماعی به کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری زنجان اعتیاد، طلاق، سکونتگاه های غیر رسمی، فساد اخلاقی و حاشیه نشینی را ۵ آسیب مهم اجتماعی در کشور دانست و تصریح کرد: خوشبختانه تحقیقات گسترده ای در خصوص وضعیت استان در میزان ابتلا به آسیب های اجتماعی انجام شده است که تکیه بر این تحقیقات میتواند مجریان را در انجام بهتر امور یاری دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استانخاطر نشان ساخت: در کاهش سطح آسیب های اجتماعی نباید از توان نیروهای داوطلب مردمی، خیرین و مبلغین غافل بود.

در پایان این نشست هر یک از حاضرین به بیان راهکار های عملی خود در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استان برآمدند.

ارسال نظرات