خبرهای داغ:
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 430 هزار زائر اربعین برای دریافت ویزای کشور عراق در سامانه سماح ثبت نام کرده و درخواست ما از زائرین این است که برای دریافت ویزا تنها به این سامانه مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۵۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 430 هزار زائر اربعین برای دریافت ویزای کشور عراق در سامانه سماح ثبت نام کرده و درخواست ما از زائرین این است که برای دریافت ویزا تنها به این سامانه مراجعه کنند.  سعید اوحدی در گفت و گویی رادیویی با اشاره به راه اندازی رادیو اربعین اظهار کرد: راه اندازی رادیو اربعین تجربه بسیارخوبی بود که سال گذشته پایه گذاری شد و امسال نیز شاهد فعالیت این رادیو هستیم.

وی افزود: زائرین اربعین حسینی می توانند در تمام طول مسیر و حتی در شهرهای نجف و کربلا نیز از برنامه های رادیو اربعین بهره مند شده و توصیه های مسئولان ستاد مرکزی اربعین را دریافت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با ارائه توصیه ای به شهروندان عازم سفر زیارتی کربلا اظهار کرد: توصیه ما به شهروندان این است که حتما یک رادیوی کوچک را همراه خود در تمام طول مسیر داشته باشند و برای بازگشت از سفر کربلا نیز حتماَ هشدارهای ستاد مرکزی اربعین را جدی بگیرند.

اوحدی تنها مرجع رسمی ثبت نام برای حضور درمراسم پیاده روی ا ربعین را سامانه سماح دانست و خاطر نشان کرد: سامانه سماح مطمئن ترین و تنها مرجع ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین به شمار می رود.

وی ادامه داد: زائران با اطمینان می توانند برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کرده و مقدمات اخذ ویزای خود را فراهم کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت با ارائه آماری از آخرین تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح اذعان کرد: تاکنون 430 هزار زائر ایرانی برای اعزام به کشور عراق درایام اربعین حسینی به سامانه سماح مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

اوحدی با بیان اینکه آمادگی ارائه خدمات به دو میلیون زائر اربعین حسینی را داریم، گفت: ستاد مرکزی اربعین با 12کمیته آمادگی کافی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد و در این رابطه با مشکلی مواجه نیستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها