نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

علما دارای جایگاه ویژه در جامعه هستند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علما دارای جایگاه ویژه در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۱۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا فایق رستمی در نشست تخصصی علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان با رئیس مرکز تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سنندج اظهار کرد: ما باید به این مهم توجه کنیم که جهان غرب چیزی برای عزت و سربلندی مسلمانان ندارد.

وی به تحولات جهانی و موج مادی‌گرایی و افول اخلاقی در جهان غرب اشاره کرد و گفت: مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از زوایای پنهان فرهنگ منحط و منحرف غرب را برای جهانیان نمایان کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دین اسلام دین پاکی، عزت، محبت، مودت و اخلاق است و اگر پیروان این آیین مترقی به آموزه‌های آن عمل کنند هیچ کمبود و کاستی نخواهند داشت.

ماموستا رستمی به نقش ویژه روحانیون کردستانی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و گفت: علما دارای جایگاه ویژه در جامعه هستند و روحانیون کردستانی نیز با هدایت افکار عمومی مردم منطقه نقش ویژه‌ای در امنیت، آرامش و تعالی جامعه داشته‌اند.

وی افزود: کردستان خطه علم و فرهنگ است و نخبگان بسیاری از این منطقه به جهان اسلام معرفی شده‌اند و انتظار می‌رود مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ، دین و اندیشه نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.


ارسال نظرات