خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی نهبندان عنوان کرد

اعزام 60 دانشجوی جهادگر به مناطق محروم، تابستان امسال

مسئول دفتر بسیج دانشجویی نهبندان گفت: 60نفر از دانشجویان دانشگاه های نهبندان در قالب سه گروه جهادی تابستان امسال به مناطق محروم اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۹۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیگی مسئول دفتر بسیج دانشجویی نهبندان گفت: طرح گروه های جهادی دانشجویی چند سالی است که در نهبندان کلید خورده و توانسته است توجه بسیاری از دانشجویان علاقه مند به شرکت در گروه های جهادی را به خود جلب کند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی در نهبندان گفت: تابستان گذشته در حالی که بسیاری از مردم به دنبال پیدا کردن جایی خوش آب و هوا برای گذراندن اوقات فراغت خود بودند ؛ سه تیم دانشجویی از دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور در قالب سه گروه جهادی به روستاهای محروم چاهشند، سیدال و علی رئیس نهبندان اعزام شدند و اوقات فراغت خود را به خدمت در این مناطق اختصاص دادند.

بیگی افزود: از این تعداد دو گروه شامل خواهران بودند که در روستاهای چاهشند و سیدال نهبندان به مدت 10 روز مستقر شدند، در این ایام اهم اقدامات این دو گروه برگزاری کلاس های متعدد آموزشی در زمینه ی نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی و کلاس های مختلف فرهنگی بود که به همت جهادگران انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین 20 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور نیز در قالب یک گروه جهادی 10 روزه به روستای علی رئیس نهبندان اعزام شدند که اهم اقدامات این گروه را نیز فعالیت های عمرانی و فرهنگی شامل می شد.

وی افزود: بعضی از این دانشجویان سابقه شرکت چندین ساله در گروه های جهادی را دارند که این خود نیز نشان دهنده عزم و اراده مستحکم این افراد به خدمت در بین مردم محروم منطقه است.

وی حرکت گروه های جهادی در نهبندان را اقدامی بزرگ و تاثیر گذار دانست که ادامه آن گره گشای بسیاری از مشکلات مردم مظلوم منطقه خواهد بود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی همچنین گفت: این حرکت جهادی نیازمند مساعدت مسئولین شهرستان می باشد و از مسئولین خواست تا با کمک های خود تداوم این امر را تسهیل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار