خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی:

حضور گسترده در اربعین حسینی نماد تولی و تبری است

مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی گفت : لعن ونفرین بر ظالمین و ستمکاران عالم، اعلام محبت و ارادت به ساحت امام حسین(علیه السلام) و حضور گسترده در پیاده روی اربعین حسینی از راه های مقابله با دشمن علیه اسلام است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۵۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

حجت السلام علی خوشرفتار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اعزام روحانیون و مبلغین در قالب طرح اعزام به روستاهای محروم و فاقد روحانی در ایام محرم و صفر اظهارداشت: این طرح در ایام سال ادامه داشته ولی در ماه های محرم و صفر که فرصتی برای بالا بردن شعور حسینی و اجرای بیشتر امر به معروف و نهی از منکر است از روحانیون و طلاب بسیجی استفاده خواهدشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: روحانیون و بسیجیان هر ده روز اول محرم نیز به مناطق مرزی که نیروهای مسلح ما مستقر هستند اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون جوان در هیئت های مذهبی و جلسات مداحی را می توان به وضوح مشاهده کرد، افزود: حضور روحانیون در ایام محرم و صفر فرصتی برای خودسازی و الهام گرفتن از درسهای عاشورا است.

خوشرفتار با اشاره به آسیب های عزاداری امام حسین(علیه السلام) گفت: محوری ترین آسیب را می توان مداح محوری به جای سخنرانی محوری، توجه به شور حسینی بجای شعور حسینی، غلوگویی برخی مداحان و ذاکرین برشمرد.

وی ادامه داد: غیر مستند صحبت کردن برخی از مداحان، هنجارشکنی در هیئت های مذهبی که با سر وصدای طبل وسنج که سبب از بین بردن آرامش مردم است و توجه نکردن متولیان ایستگاه های صلواتی به نظافت و برخوردار نبودن برخی سخنرانان از غنای لازم که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان با اشاره به نقشه دشمن برای آسیب رساندن به مجالس عزاداری امام حسین(علیه السلام) گفت: گرفتن شعور حسینی، افزایش خرافات و مداحی به جای سخنرانی، استفاده ازصحنه های قمه زنی علیه دین ومعرفی شیعیان به عنوان گروه های خونریز است.

وی ادامه داد: بزرگ کردن برخی برنامه ها بدون سند به عنوان خرافه های شیعیان، محور قرار دادن مداحی به جای منبر، پخش نمودن برخی کلیپ ها از برخی جلسات و دامن زدن به بحث شیعه وسنی را می توان از نقش دشمن در آسیب زدن به مجالس عزاداری امام حسین (ع) نام برد.

خوشرفتار مهمترین وظیفه شیعیان را در مقابل توطئه های دشمنان علیه مجالس عزاداری امام حسین(ع) وحضور گسترده در این مجالس عنوان کرد: ادای احترام ودین نسبت به حماسه حسینی، اعلام حمایت وحضور در میدان به عنوان افراد عاشورایی می باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان گفت : ولایت مداری ، اعلام بیزاری ازظلم و ستم و استکبار جهانی وشیاطین، عدم ظلم پذیری با شعار هیهات من الذله، لعن ونفرین بر ظالمین و ستمکاران عالم، اعلام محبت و ارادت به ساحت امام حسین(علیه السلام) و حضور گسترده در پیاده روی اربعین حسینی از دیگر راههای مقابله با جنگ دشمن علیه مجلس عزاداری امام حسین(ع) می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار