به همت سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر

مسابقه تیراندازی فصلی برگزار شد

بوشهر- مسئول آموزش نیروهای پایور سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن تقویت روحیه کارکنان نشانه گیری دقیق و ارتقاء توان رزمی نیروها است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۴۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛ سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به منظور ارتقاع سطح کیفی کارکنان مسابقه تیراندازی با حضور نیروهای رسمی و بسیجی در میدان تیراندازی سپاه نوح النبی(ع) برگزار شد.

غلامرضا بجلی مسئول آموزش نیروهای پایور در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه تیراندازی یکی از ورزش های اصیل است، گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی علاوه بر اینکه به هوش و استعداد و قدرت نشان گیری نیروهای نظامی کمک می کند یکی از رشته هایی است که در قرآن کریم سفارش شده است.

مسئول آموزش نیروهای پایور سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن تقویت روحیه کارکنان نشانه گیری دقیق و ارتقاء توان رزمی نیروها است.

بجلی افزود: مسابقات تیراندازی در سطح شهرستانی به صورت فصلی برگزار و به برگزیدگان در رده های مختلف بسیج جوایزی اهداء می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم زیارت پرفیض عاشورا توسط مداح اهلبیت حبیب الله اکبری قرات و این فضا را به سمت سالهای دفاع مقدس برد./انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار