خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

لزوم توجه به مسائل ترافیکی در پروژه شهید کاظمی

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در پروژه شهید کاظمی اگر تراکم را کم نکنیم بلکه مشکل ترافیک آن را حل کنیم شرایط بهتری ایجاد خواهد شد و مهم در این پروژه مسائل ترافیکی است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۳۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش زر یکشنبه شب در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به پرونده‌های قضایی شهرداری قم در خصوص موارد دیه گفت: اکثر رأی‌های پرونده‌های شهرداری در مرحله تجدید نظر صادر شده و واحد حقوقی پیگیری کرده تا به این حد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید گزارش دهد که چگونه از حقوق شهر دفاع می‌شود، خاطرنشان کرد: با این کار شورا نیز در این زمینه اطلاعات کافی خواهد داشت تا در هنگام بررسی لوایح اعضا مشکلی نداشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عوارض حذف پارکینگ از 25 میلیون تا 40 میلیون است گفت: این عوارض به صورت منطقه‌ای و کد بندی شده مشخص می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح کاهش تراکم پروژه شهید کاظمی، گفت: در رابطه با طرح شهید کاظمی صحبت‌هایی شد و بحث مخالفت کمیسیون زیربنایی در خصوص ترافیک این پروژه بود که مهم‌تر از کاهش تراکم است.

آتش زر تصریح کرد: اگر تراکم را کم نکنیم بلکه مشکل ترافیک آن را حل کنیم شرایط بهتری ایجاد خواهد شد و مهم در این پروژه مسائل ترافیکی است.

وی با بیان اینکه عملکرد 6 ماهه شهرداری بررسی شده است و گزارشی از آن ارائه خواهد شد گفت: در این 6 ماه بسیاری از مناطق پروژه‌های مرتبط را تمام کرده‌اند اما در برخی آیتم‌ها کم هزینه شده و می دانیم از این پس قدرت هزینه را واحدها نخواهند داشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: باید این آیتم‌ها مشخص شود تا تفاهمی شود که در اصلاح بودجه از شهرداری حمایت کنیم و این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.
ارسال نظرات