خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم به تعهد شهرداری برای افزایش بوستان‌های بانوان شهر اشاره کرد و گفت: باید شهرداری به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد تا فضاهایی اختصاصی برای بانوان به وجود آید.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۲۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طوبی حجازی یکشنبه شب در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به ارائه لایحه‌‌ای به شورا در خصوص قرارداد واگذاری یک قطعه زمین از پلاک ثبتی 11000-11043/1 گفت: این فرد تخصص کار ورزشی دارد و خدمات زیادی به جوانان داده و شخص مجربی است.

وی تصریح کرد: این فرد از اواخر شورای سوم پیگیر اجرای فضای ورزشی در این زمین بوده تا به اینجا رسیده و باید حمایت کرد تا شاهد توسعه فضاهای ورزشی باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر کار زیادی برای توسعه ورزش نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر به این فرد کمک شود و زمینه توسعه فضاهای ورزشی فراهم شود.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر وضعیت بوستان نرگس خاطرنشان کرد: ما هنوز در این بوستان که تنها بوستان بانوان است نقاط کور زیاد داریم و باید وضعیت آن بازنگری شود.

حجازی به تعهد شهرداری برای افزایش بوستان‌های بانوان شهر اشاره کرد و گفت: باید شهرداری به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد تا فضاهایی اختصاصی برای بانوان به وجود آید.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگ در پارک‌ها گفت: سازمان فرهنگی هم باید همراه سازمان پارک‌ها باشد تا بوستان‌ها ظرفیت و فرصت باشد نه تهدید، در برخی بوستان‌ها به شدت از قلیان استفاده می‌شود اما هیچ کار فرهنگی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه هزینه زیادی برای ایجاد و توسعه بوستان‌ها صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این همه هزینه می‌شود اما باید نظارت کرد تا بتوان شرایط خوبی در این بوستان‌ها برای مردم و خانواده‌ها فراهم کرد.

وی لزوم اطلاع‌رسانی کامل و جامع در خصوص خدمات شهرداری را مورد توجه قرار داد.
ارسال نظرات