خبرهای داغ:
قاضی‌زاده‌هاشمی:

مهم‌ترین مطالبه از دولت رفع مشکل بیکاری است

نماینده مردم فریمان و سرخس گفت: به طور کلی آمارها باید به صورت واقعی ارائه شوند. مسئله ای که امروز بسیاری از مردم در جامعه با آن مواجه هستند مسئله رکود و بیکاری است.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۱۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس با اشاره به تناقض آمار ارائه‌شده از سوی رئیس‌جمهور درباره نرخ بیکاری در کشور، اظهار داشت: به‌طور کلی آمارها باید به‌صورت واقعی ارائه شوند. مسئله‌ای که امروز بسیاری از مردم در جامعه با آن مواجه هستند مسئله رکود و بیکاری است که بسیار نیز بالاست.


وی با بیان اینکه ما به‌عنوان نماینده مردم مهم‌ترین خواسته آنها را مسئله بیکاری می‌دانیم، افزود: شاید ۷۰ درصد خواسته‌هایی که از مردم نمایندگان دارند اشتغال باشد؛ بنابراین مردم باید کاهش معضل بیکاری و ایجاد اشتغال در سطح جامعه را ببینند و نمی‌توان صرفاً با عدد و رقم بخواهیم نشان دهیم که این موضوع حل شده است. در حال حاضر تعداد جوانان بیکار در جامعه بالاست از این رو نمی‌توانیم بگوییم که معضل بیکاری حل شده است.


قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها شاهد نوعی آمار متناقض هستیم، تصریح کرد: این تناقض آماری در همه حوزه وجود دارد و یکی دوتا هم نیست؛ به‌طور مثال می‌توان به آمارهای متضاد در بحث نرخ تورم، بیکاری، رکود و... اشاره کرد. هرکس از ظن خودش آمارگیری می‌کند ازاین‌رو باید مجلس به این مسئله ورود کرده و به‌صورت جدی‌تر آن را سازماندهی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار