خبرهای داغ:
رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس قم خبرداد:

ارائه خدمات به سالمندان با حضور ۷۰۰ خادم افتخاری در حرم حضرت معصومه(س)

رئیس اداره خدمات زائر آستان حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: نيروهاي خدماتي براي سالمندان بیش از ۷۰۰ نفر خادم افتخاري است و در طول هفته در ۶ نوبت مشغول به ارائه خدمات هستند.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۰۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علي افتخاري با اشاره به خدمات اين اداره به سالمندان گفت: دفتر مركزي خدمات سالمندان حرم مطهر در صحن جواد الائمه(ع) قرار دارد و شعبه آن نيز در صحن هاي ديگر حرم اعم از درب 17، درب 24، ‌ميدان آستانه، ‌درب 6، ‌پاركينگ شرقي حرم مطهر و ميدان امام خميني(ره) آماده خدمت رساني به سالمندان مي باشد.

وي در اين خصوص افزود:‌ جهت ارائه خدمات به سالمندان 4 عدد ماشين جابه جايي زائرين محترم را از 7 صبح الي 23 به صورت يكسره عهده دار هستند.

رئیس اداره خدمات زائر آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به تعداد ويلچرهاي موجودبيان داشت: 200 عدد ويلچر به صورت اماني به صورت شبانه روزي و 31 عدد ويلچر نيز توسط خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مدت 16 ساعت به زائرين محترم خدمات ارائه مي دهند كه در شب هاي سه شنبه و جمعه با توجه به افزايش زائرين محترم ساعات كاري خدام جهت جابه جايي سالمندان افزايش پيدا مي كند.

افتخاري اظهار داشت: تعداد نيروهاي خدماتي براي سالمندان متشكل از 8 نيروي رسمي و بیش از 700  نفر خادم افتخاري بوده در طول هفته در 6 كشيك مشغول به ارائه خدمات هستند.

رئیس اداره خدمات زائر آستان حضرت معصومه(س)در ادامه اضافه كرد:‌ يكي ديگر از اقدامات اداره خدمات سالمندان دعوت و تشرف معلولين سازمان بهزيستي مي باشد كه به صورت ماهيانه و در مناسبت هاي خاص آنها را به حرم کریمه اهل بیت(س) آورده و پس از زیارت مضجع نورانی این بانو، به همراه ارائه غذای تبرکی میهمان سرای آستان مقدس و بسته هاي فرهنگي بدرقه می کنیم.

وي در پايان گفت:‌ نكته جالب توجه در ارائه خدمات به سالمندان تعميرات ويلچر زائرين محترم است به طوريكه اگر صندلي چرخ دار زائري از هر حيثي مشكل داشته باشد توسط اين اداره تعمير شده و به مالکان آن تحويل داده مي شود.
ارسال نظرات